ילדה בת 14 קנתה קרוואן משומש מ 1974 והפכה אותו במו ידיה למשהו מדהים!

ילדים רבים מבלים את הקיץ עם חברים, הולכים לבריכה או לקניון, או סתם נחים משנת לימודים ארוכה, אבל לא אלי ייטר.

הנערה בת ה 14, בילתה את חופשת הקיץ שלה בשיפוץ קרוואן משנת 1974 למשהו לו היא קוראת 'קראגלאם'.

kr1

אלי אמרה ששיפוץ הקרוואן יהפוך את הטיולים בטבע לנוחים יותר והרבה יותר כיפיים. איזו תלמידה שאפתנית, חכו שתראו את הקרוואן אחרי השיפוץ שהיא עשתה.

האמא, לורי, אמרה שהבת שלה חסכה כ 500$ מכספי יום הולדת, עשיית מטלות ודברים אחרים על מנת לקנות את מה שצריך לשיפוץ הקרוואן. הנה תמונה של הקרוואן לפני השינויים שנעשו.

kr2

ייטר אמרה שהיא מצאה את הקרוואן בלוח מדועות מקומי תמורת 200 דולר. היא קנתה אותו ואז את שאר הכסף הוציאה על חומרי צביעה, חומרים לרצפה, וקישוטים.

אלי אמרה שהקרוואן היה במצב לא טוב מכיוון שהבעלים הקודם שלו השתמש בו למחנות וצייד. "הוא היה במצב רע…במצב רע מאוד", אמרה אמא של אלי.

הרעיון המקורי היה של אחיה אייזיאה, שכבר בנה בקתה קטנה עבורו ועבור החברים שלו, ואלי רצתה משהו דומה עבורה ועבור החברות שלה, אבל משהו קרוב יותר לבית, ועם חשמל ו-Wi Fi.

kr3

כדי להתחיל את השיפוץ היא הייתה צריכה לפרק אותו לגמרי. לאחר מכן היא צבעה אותו בצבע Mystic Sea.

kr4

בתמונה למעלה אלי מסירה את שאריות הדבק שנותרו על הרצפה אחרי הפירוק. גם בתמונה למעלה, סבה לורנס מלמד אותה נגרות בסיסית.

בשלב הבא, אלי בחרה את הצבע הכללי לקרוואן. היא צבעה בזהירות את החלק הפנימי, כשהיא משנה את הצבע המשעמם שהיה קודם למשהו קצת יותר מודרני.



kr5

בשלבים הסופיים, הטאצ'ים האחרונים הוספו. סבתה, מארי, עזרה עם הריפוד, בזמן שאלי התקינה את האריחים.

אלי אמרה שהיא אספה פריטים רבים לקראת שיפוץ הקרוואן. בתמונה למטה היא מביאה בובת תצוגה שהיא השיגה ממחסן שנסגר. היא אמרה שהיא מצאה השראה רבה לפרויקט באתר פינטרסט.

kr6

עכשיו הקראגלאם כמעט מוכן. אלי ממשיכה להוסיף קישוטים כמו, מצלמת וינטג', מאוור רטרו, ומפיות דקורוטיביות שסבתה הכינה. כשנשאלה מה היא מתכננת לעשות כשתסיים את פרויקט, היא אמרה שהיא תזמין חברות לישון בקרוואן, או אולי זמן שקט לעצמה כדי לקרוא.

kr7

בעזרת נחישות, הקרוואן שאלי הכינה הוא פשוט מדהים. לקחת פרויקט כל כך גדול ולבצע אותו לבד, זה מעורר הערצה, מיוחד עבור מישהי בגילה.

כשנשאלה מדוע בתה לקחה על עצמה אתגר כל כך גדול, אמא של אלי אמרה, "מעולם לא אמרה לה שהיא לא יכולה לעשות כל דבר", ועם תמיכה כזו, אלי הלכה ויצרה משהו מרהיב.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *