אלו הם 6 הסימנים הנפוצים ביותר של סרטן השחלות שנוטים להתעלם מהם. לא היה לי מושג

לסרטן השחלות יש סימנים מקדימים למרות המוניטין שלו כ'סרטן שקט'.

בדרך כלל מאבחנים אותו מאוחר מדי וכבר לא ניתן לטפל בו, אז חשוב להבין ולדעת שיש סימפטומים, ולראות אם אתן חוות אותם מכיוון שאולי הם קשורים לסרטן הזה. הסטטיסטיקה בארה"ב היא כזאת: 22,280 נשים יאובחנו עם סרטן השחלות, 14,240 נשים ימותו.

יש נטייה להתעלם מהסימפטומים ולקשר אותם לבעיות בריאות אחרות הרבה יותר מינוריות.

הנה שישה סימנים שכיחים לסרטן השחלות שנוטים להחמיץ

בטן נפוחה

'מימת' זה הנוזל שיוצר את הנפיחות, שמתרחש בשלבים מאוחרים יותר של התקדמות סרטן השחלות. נפיחות יכולה כמובן להיות קשורה לדברים רבים, אז זה סימן שכדאי לשים לב אליו אם אתן חוות סימנים נוספים.

כאב מתמשך בבטן או באגן

אם הכאב הוא קיצוני ולא עושה סימנים של רגיעה, אך כן נעלם לאחר כמה ימים, אל תתעלמו מכיוון שיתכן והמשמעות שלו הוא ציסטה בשחלות או סימנים של סרטן השחלות.

הרגשה שובע מהירה מאוד שעלולה להוביל לקשיי אכילה רגילה

הורמונים האחראים על חילוף החומרים עלולים להיפגע מסרטן השחלות, זה סימפטום שכדאי לשים אליו לב.

צורך מוגבר לעשות פיפי

הצטברות הנוזלים שציינו קודם לוחצים על השלפוחית וגורמים להשתנה מוגברת. לעתים קרובות מתעלמים מהסימפטום הזה מכיוון שיש בעיות קטנות יותר המשפיעות באופן דומה.

פעולות מעיים

אם סרטן השחלות מתפשט למעי הגס, זה יכול לגרום לשינויים בפעולות המעיים. השינוי הזה יכול להיות גם כתוצאה מהנוזל שלוחץ על המעיים.

כתמים בין המחזור החודשי

נשים לפני מחזור עלולות לחוות את זה, ושוב, זה סימפטום שמקשרים אותו לבעיות בריאות אחרות. אם זה לא מפסיק, זה לא נורמלי ויש לבדוק את זה.

אם אתן חוות אחד או שניים מהסימפטומים יתכן וזה באופן טבעי בעיה בריאותית אחרת לגמרי. זאת הסיבה שהרבה פעמים לא מאבחנים את סרטן השחלות בזמן.

הסרטון למטה מראה עדויות של נשים המדברות על כך שעדיף להיבדק ולהיות בטוחות מאשר להצטער אחר כך.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *