אישה בת 26 צילמה את הבטן שלה. אתם לא תאמינו מה קרה אחרי 12 שעות

27369

טיפני ברין היא בלוגרית פיטנס בת 26 מאירלנד. היא בדרך כלל מפרסת תמונות ומסרים בעלי מוטיבציה בעמוד הפייסבוק שלה.

tp1



אחרי שסבלה מנפיחות קיצונית בגלל רגישות לאוכל, היא החליטה שהיא תשתף עם העולם את התמונות הלא כל כך מחמיאות. אבל המסר שהגיע יחד עם התמונה הוא זה שריגש ונתן השראה לעשרות אלפי אנשים מסביב לעולם.

kd

“בדיקת מציאות…

לא, אני לא בהריון חודש שישי. זה רק תינוק האוכל שלי…שתי התמונות הללו צולמו בהפרש של 12 שעות, השמאלית לפני השינה, והימנית אחרי שהתעוררתי…אני יודע, נכון…

אנחנו לא תמיד כמו שאנחנו נראים ברשת החברתית. חשבתי לשתף איתכם יום רע כדי להראות לכם שאף אחד לא ‘מושלם’, וזה בסדר שיהיה לכם יום רע בו הגוף שלכם מחליט לא לשתף פעולה. אל תדאגו בנות, זה קורה לכולנו, זה חלק מלהיות אישה. זה קוקטייל נפלא של חוסר שינה, לחץ, הורמונים, ורגישות לאוכל. ערבוב של הרבה מאוד נפיחויות.

וכדי להפוך את זה לגרוע יותר, זה קורה ברגעים הכי גרועים…ביציאה כשאת לובשת שמלה צמודה. אני יכולה להיות באמצע המנה העיקרית כשלפתע ארגיש חוסר נוחות ולפתע תופיע בטן נפוחה ולא מושכת.

למדתי הרבה מאוד בשנים האחרונות דרך המחקרים שעשיתי לבעיות של עצמי וגיליתי שהגוף שלי עושה צרות כשאני עושה דברים מסוימים ואוכלת מאכלים מסוימים. זה היה ממש מתסכל בגלל שלא הבנתי מה גורם לזה. 

התמונה הזו היא יום רע, יום בו אני לא יכולה להגיד לכם מה בדיוק אכלתי שגרם לי להתנפח כך. עברתי על כל מה שאכלתי והכל נראה בסדר, אז כנראה שזה היה משהו שאני חשבתי שהוא ‘בריא’, אבל הגוף שלי חשב אחרת. לפעמים הגוף שלכם נהיה רגיש למשהו שאכלתי כל החיים, פשוט צריך להתמודד עם זה. משחק כיפי, נכון? לא, לא ממש. 

אני לא מושלמת בשום צורה. למעשה, אני קילומטרים מלהיות דמוי לחיקוי בכל מה שקשור לטיפול בגוף שלי. לכולנו יש חולשות. אני יודעת מה אני עושה לא בסדר ואני יודעת איך לתקן את זה, אבל היישום הוא מה שקשה. אני מנסה לישון יותר, להירגע יותר ולאכול טוב יותר (לא פחות, פשוט נכון) ואני בהחלט רואה שיפור ואשתף איתכם טיפים ותמונות תוך כדי. 

כן, זה מבאס כשזה קורה. אבל אין לי מה לעשות בנידון. אבל אני יכולה ללמוד מזה ולבסוף גם להתגבר על זה. 

כמה טיפים:

* תשנו יותר
* תרשמו יומן מזון כדי לעקוב מתי ואיפה אתן מתנפחות
* אל תתאמנו יותר מדי כדי לפצות על בטן נפוחה. זה לא שומן. התעמלות רק תחמיר את המצב.
* תבדקו את האפשרות של תוספי בריאות – מולי ויטמינים ופרוביוטיקה.
* שתו תה עם נענע כדי להרגיע את הבטן
* תרגעו ותהיו שמחות…יהיה בסדר. אתן לא לבד, אני מבטיחה”. 

ms

מסר כל כך חשוב. אף אחד לא מושלם!

השאר תגובה