לוסט אנג'לס? איך תראה העונה של לוס אנג'לס לייקרס (דעה)

לא צריך להיות פנטזיונר גדול כדי להצליח לדמיין את האגו הורס ללייקרס את העונה. לקובי ברייאנט הזחוח, מטא וורלד פיס (רון ארטסט) הצטרף עוד אחד ש"עף על עצמו" תרתי משמע-דווייט הווארד. הסגל בהחלט מרשים ומועמד לאליפות, אבל בלי מנהיג אחראי זאת יכולה להיות נפילה מארץ הנפילות.

את המשבצת הזאת יכול למלא מצוין סטיב נאש. השחקן הוותיק והנהדר יכול לשמש כמבוגר האחראי. גם כלפי קובי בראיינט המזדקן, שעדיין מאוד מאוד אוהב את עצמו. נאש בן 38, ועדיין אין לו תואר אליפות. חוץ מהעבר המפואר שלו כמוסר וקולע נהדר, הוא ידוע כשחקן שקול. נאש לא ישחק 48 דקות כל ערב, אבל בזמן שהוא על המגרש (המאמן מייק בראון יכול לתת לו מעט דקות, אבל מכריעות) הוא צריך להכניס סדר והיגיון למשחק. להשתולל כשצריך, ולהאט כשצריך. להרגיע את החברים המשוגעים שלו רגע לפני הפיצוץ. מה שחסר לקבוצה שבונה כל כך על הכוכבים שלה זה שהם ישנאו זה את זה ולא ימסרו אחד לשני. עם נאש על המגרש פאו גאסול יכול לקבל עוד קצת אסיסטים איכותיים משחקן שכן אוהב למסור, ולהעלות את הממוצע שירד קצת אשתקד.

נראה שבראון עשה רכש נכון וטוב, שבמידה והפוטנציאל שלו ממומש הלייקרס יכולה לנצח בסדרה של שבעה משחקים כל קבוצה. אמנם ההיט לא פחות איכותיים, אבל בספורט זה לא תמיד קובע.

כשהלייקרס של 2013-2012 מחוברת היא לא תפסיד שוב בחצי גמר המערב לאוקלהומה סיטי. עם כל הכבוד לאחרונים, שהיו נהדרים.

אם כבר יריבות אז הלייקרס יצטרכו להסתכל טוב טוב לצד השני של הכביש או לחצי השני של האולם אותו הם חולקים. הכוונה היא כמובן לקליפרס. גם האדומים הפסידו בחצי גמר המערב, לסן אנטוניו ספרס הטקסנים. בלייק גריפין האימתני וכריס פול הנהדר קיבלו חבר חדש ישן, לאמאר אודום. הפורוורד שהחזיק מספרים טובים ויציבים כמעט כל הקריירה נזרק בעונה שעברה מהלוס אנג'לס לייקרס וישמח לנקום בה.

את משחקה הראשון לעונה זו הפסידו הלייקרס לפורטלנד בחוץ. כבר יש קולות שאומרים שנבחרת הכוכבים הזאת תיפול, אבל ככה זה בספורט. ניצחון ואתה מלך, הפסד ואתה כלום. ימים יגידו עד כמה טוב הסגל הזה וכמה מוכשר המאמן שתפקידו לחבר את כל החלקים וליצור פאזל שלם ומרשים. הציפיות מאוד גבוהות בעיר המלאכים, זה בטוח.

בסופו של יום, ללייקרס יש שילוב של כישרון, שכל וניסיון. אלה תכונות מצויינות. הסטייפלס סנטר השנה יראה הרבה כדורסל טוב, השאלה אם הוא יהיה באמצעות שחקנים שלובשים לבן או גם צהוב.

קליק על הלייק ותקבלו את כל העדכונים היישר לפייסבוק שלכם


כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *