האוברייטדים הכי גדולים של הכדורגל הישראלי – חלק ב' (קישור)

הפלופים שלנו חוזרים, והסקירה שלנו ממשיכה. אז אחרי שסקרנו את חוליית ההגנה "המושלמת" בטור הקודם, הגיע הזמן לעבור לחלק היצירתי של הליגה שלנו במהלך השנים, הקישור. במהלך הטור ניגע בשחקני הקישור שהגיעו לגדולות אך לא ברור לנו כל כך איך ואולי אחרי שתקראו נוכל להבין ביחד איפה כולנו טעינו. יאללה חלק ב' – יצאנו לדרך!

כשהחלטתי לכתוב את סדרת הכתבות הזו, תהיתי מה יהיה המערך הכי טוב בשביל להעביר את הכוונות שלי, והמערך שמקבל הכי הרבה פוקוס בכל העמדות, הוא 4-4-2, לכן היום ניגע בארבעה קשרים שקיבלו קצת יותר ממה שהיה מגיע להם.

הקישור:

אחד הקשרים הראשונים שישר עלו לי לראש בהקשר של פלופ, הוא גילי ורמוט. מצד אחד לורמוט ללא ספק יש כשרון ברגליים. השחקן שולט בכדור בצורה טובה ויכולת המסירה שלו לא רעה בכלל אך פה נגמר לו כל עניין ורמוט השחקן. החזרה של השחקן הכישרוני בפעם השנייה מליגה בחו"ל לליגת העל אומרת משהו על השחקן, על אופיו ובעיקר על היכולת הדלה שהפגין אם באימונים ואם במדי הקבוצה. יש כאלו שיגידו שהוא שחקן גדול, אבל גדול בליגה הישראלית זו לא חוכמה. כששחקן חוזר עם זנב בין הרגליים פעמיים, זה אומר דרשני. לקשר נספרו עד כה 26 הופעות במדי הנבחרת.

הקשר השני ברשימה הלא נעימה הוא ראובן עובד. השחקן הכישרוני, אחד מאלו שבאמת יכלו לצמוח טוב ואולי אפילו להגיע רחוק, רחוק מאוד, כמעט נעלם מהמפה ואפילו הגיע עד הליגה האוסטרית השלישית! לעובד יש קריאת משחק מעולה, היו כאלו בזמנו כשעוד נשק לגיל ה 20 שלו שהשוו את הנגיעה שלו לרונאלדיניו המפורסם. לצערו של השחקן כנראה שאת הילד ניתן להוציא מהשכונה אך את השכונה לא ניתן להוציא מהילד. לאחר שעשה התקדמות אדירה במכבי תל אביב חל שינוי של 180 מעלות בילד וההתדרדרות החלה. עובד נדד בין 9 מועדונים שונים, הן בליגת העל ובליגה הלאומית עד שהגיע לאוסטריה, שם מנסה עובד לשחזר את ההצלחה הראשונית שלו ולעזור לקבוצה להעפיל לליגות הראשונות. לקשר נספרו עד כה 7 הופעות במדי הנבחרת הצעירה בלבד.


שחקן נוסף ואף קשר מוכשר אך לצערו לא מספיק טוב מצא את עצמו ברשימה "המכובדת", דלה ימפולסקי. שחקן הירוקים שפותח עונה שנייה בירוק ומנסה עדיין להשתחל להרכב ואולי גם להפגין קצת מהיכולת שהביאה אותו עד לכרמל. דלה הוא שחקן שנע בין קיצוני על הקו לבין שחקן שמשחק מתחת לחלוץ. בשיטה הזו ראובן עטר (דאז בנתניה) הצליח עם הקשר הצעיר. בעונה שעברה ימפולסקי התחיל בדהירה את הקריירה בירוק אך לאט לאט דעך ואיבד מקום בהרכב והפך לעיתים אפילו לחילוף שלישי בלבד. למרות יכולת סבירה אך לפעמים די מזעזעת לא מבינים אוהדים בחיפה איך שחקן כזה הגיע בכלל לקבוצה שלהם. השאלה אם עטר שגידל את הילד יוכל להחזיר אותו להיות שחקן שווה את החולצה הירוקה. לקשר עדיין אין הופעות בין לאומיות.

איך אפשר לסגור רשימה מופלאה של קישור ישראלי מבלי להזכיר את השחקן והאגדה, האיש שאביו לא מרפה ממנו, מאור בוזגלו. אין ספק, לשחקן יש כשרון. אם הוא כשרון גדול או לא, את זה תשפטו אתם. אישית אני חושב שהשחקן יודע לעשות דברים יפים עם הכדור אבל לפעמים משחק איתו יותר מדי, נוסיף על זה את איכות ההגבהות הירודות ואת הבעיטות החלשות ונגלה בעצם שחקן שגם בשיאו היה אוברייטד בטירוף. חלק מהבעיה אפשר גם לתלות באביו שדי חיבל לו בקריירה. אישית בתור בנאדם שאוהב קשרים יצירתיים, אני מקווה בשביל מאור שיידע לעשות את ההחלטות הנכונות ואולי יוכל להחזיר את הקריירה שלו למסלול הנכון. לקשר נספרו עד כה 8 הופעות במדי הנבחרת.

סגרנו את הרשימה השניה להפעם. יש לכם פלופים או אוברייטדים ישראלים משלכם?? טקבקו לנו!

קליק על הלייק ותקבלו את כל העדכונים היישר לפייסבוק שלכם


7 תגובות בנושא “האוברייטדים הכי גדולים של הכדורגל הישראלי – חלק ב' (קישור)”

  1. אתה רציני? אבי נימני הוא האוברייטד הכי גדול בנבחרת. שחקן ליגה טוב ותו לא. רק הפריע לנבחרת הכי מוכשרת פה. ולחשוב שהעדיפו את הפלופ הזה בהרכב על ראובן עטר או האופציה לשחק עם 2 חלוצים

  2. מה אתה רציני? איפה מנור חסן? שי בירוק? יניב עזרן? אלי ביטון? ראובן עובד הוא היחיד המוצדק.

  3. גילי ורמוט פלופ? כל הקבוצה שלך זה פלופ אחד גדול.

  4. אתה טועה בגדול!!!
    ראובן עובד היחיד שמתאים פה. שחקנים בני 23-24 לא יכולים להיות אוברייטד כי עדיין לא הגיעו לשיא הקריירה ושיא היכולת אז קשה לשפוט מראש.
    הרשימה של המגיב נועם מדויקת בהרבה.
    ואני רק אוסיף:
    תמיר כהן!!!!!!!! איך לעזאזל הוא לא נחשב אוברייטד עבורך? כי אבא שלו ביקש מפיני שיסדר לו כמה משחקים בקבוצת תחתית בליגה האנגלית? או כי לא ראית אותו משחק מעולם?
    תמיר כהן הוא אחד הגרועים שהיו בנבחרת.
    עוד קשר אחורי נוראי הוא וואליד באדיר. קשר שהכדרור שלו מסתכם בלהתקע בכדור ואז לנסות לרדוף אחריו. מזל שעשה הסבה לבלם ולא זומן יותר לנבחרת.

  5. מה עם גיא אסולין עבר בברצלונה למצ'סטר סיטי וקיבל במצטבר אולי 10 דקות בבוגרים בליגה כלשהי!!!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *