קובי בראיינט: אין שחקן אחד בסגל נבחרת ארצות הברית בכדורסל שיכול ללמד אותי משהו

קובי בראיינט הוא טיפוס סרקסטי למדי, ואין לדעת מתי הוא צוחק ומתי הוא רציני. הוא אחד השחקנים הכי שחצנים בתולדות ה – NBA, וזו גם אחת הסיבות שהוא אחד השחקנים הגדולים בהיסטוריה של המשחק. בשביל שחקנים רבים, לשחק באולימפיאדה זו חוויה של פעם בחיים, והזדמנות ללמוד משהו מהחוויה. אבל קובי? קובי מעל כל זה.

לפי העיתון USA TODAY קובי בראיינט אומר שהוא נמצא במקום בקריירה שכל אחד בנבחרת הכדורסל של ארצות הברית רוצה להיות. עוד הוא אומר שאין שחקן אחד בסגל נבחרת ארצות הברית שיכול ללמד אותו משהו.

"אני נמצא במקום שכל אחד אחר היה רוצה להיות בו" אמר בראיינט כאשר נשאל איך זה להיות השחקן המבוגר בנבחרת. "פשוט יצא שאני עדיין משחק".

לאחר מכן הוא נשאל אם יש משהו שהוא יכול ללמוד מהשחקנים הצעירים שנמצאים בנבחרת.

"לא" הוא ענה. "אני לא חושב שאני יודע הכל, אבל אני בטוח ידוע יותר מהם".

בנוסף לדברי השחצנות הללו, בראיינט גם טוען שהוא שחקן הפוסט הכי טוב בנבחרת, יותר טוב מהסנטר היחידי שנמצא בסגל – טייסון צ'אנדלר.

"לא לא לא" התערב קובי כאשר נשאל אם הוא שחקן הפוסט השני הכי טוב בנבחרת ארצות הברית, אחרי צ'אנדלר. "אני שחקן הפוסט הכי טוב בנבחרת, נקודה. טייסון צ'אנדלר אפילו לא נמצא בדיון".

ביל פלשקי, עיתונאי ספורט מהלוס אנג'לס טיימס אמר שאם מודדים את בראיינט על פי ההישגים שלו, אז אין ספק שהוא הכי טוב בנבחרת. ואנחנו יודעים שקובי לא אוהב שאלות מטומטמות, אז יתכן והתשובות שהוא נתן היו בגלל שאלות שעצבנו אותו. אבל מההיכרות שלנו מראיונות עם קובי, סביר להניח שהתשובות היו רציניות לחלוטין.

בכל מקרה, היינו שמחים מאוד למשחק של 2 על 2 בין קובי בראיינט, לברון ג'יימס, קווין ודוראנט, וכרמלו אנת'וני, לא?

קליק על הלייק ותקבלו את כל העדכונים היישר לפייסבוק שלכם


One thought on “קובי בראיינט: אין שחקן אחד בסגל נבחרת ארצות הברית בכדורסל שיכול ללמד אותי משהו”

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *