ג'ון אלווי: פייטון מאנינג יהיה הגדול בהיסטוריה אם יזכה בעוד 2 אליפויות

עכשיו הקוורטרבק המצוין פייטון מאנינג נמצא בדנבר ברונקוס, אין ספק שהקבוצה חושבת על דבר אחד – אליפות. בגיל 36, כשהוא חוזר מעונה קשה מאוד מבחינה בריאותית קשה לקבוע איזו עונה נראה ממאנינג, וכמה השפעה תהיה לו על הקבוצה. 

פייטון מאנינג יכול לפרוש היום, והוא יזכר כאחד הקוורטרבק'ס הטובים ששיחקו את המשחק, יש לו טבעת אליפות, והסטטיסטיקה שלו ב – 13 העונות ששיחק הן מהטובות אי פעם. אבל איך הוא יכול להיזכר כ – QB הגדול ביותר ששיחק את המשחק? לג'ון אלווי, הקוורטבק האגדי של דנבר ברונקוס התשובות.

"זכיה באליפויות, זו בדרך היחידה" אמר ג'ון אלווי לאלברט בריר מרשת ה – NFL "אם מאנינג יזכה בעוד 2 אליפויות הוא יהיה ללא ספק הקוורטרבק הגדול ביותר אי פעם. יש לו את המספרים, יש לו את הסטטיסטיקה, הנתונים הללו לא ישתנו, הם רק ישתפרו".

"אבל בשביל שאנחנו נוכל להגיד שפייטון מאנינג הוא הגדול ביותר אי פעם, מה שיפריד אותו מהאחרים, זו זכייה בעוד 2 אליפויות. כרגע הוא נמצא בשיחה של הגדולים ביותר, אבל רק זכיה תיתן לו נוקאווט על כולם".

מממ…נו טוב, זה טיעון די ברור, לא? הרבה אליפויות ותארים שווים את תואר הגדול ביותר, לא? הרי מייקל ג'ורדן לא נחשב לשחקן הכדורסל הטוב ביותר אי פעם בגלל הדאנקים שלו, מייקל פלפס לא נחשב לספורטאי האולימפי הגדול ביותר בגלל שיאי העולם, אלא בגלל כמות המדליות שלו. ואם אני אזכה במליון דולר היום, אז מחר אני אהיה מליונר, די פשוט, לא?

ובכל זאת, אם יש מישהו שמבין באליפויות בגיל מבוגר זה ג'ון אלווי. הקוורטרבק האגדי זכה ב – 2 האליפויות שלו בגיל 37 ו – 38. הטיעון שלו הוא הגיוני, אבל זה פשוט הטיעון היחידי שיש.

קליק על הלייק ותקבלו את כל העדכונים היישר לפייסבוק שלכם


One thought on “ג'ון אלווי: פייטון מאנינג יהיה הגדול בהיסטוריה אם יזכה בעוד 2 אליפויות”

  1. אני חושב שגם בלי שתי אליפויות הוא כבר שם..

    הפלייאוף הוא שלב בעייתי.. משחק אחד לא טוב ואתה עף (תראו את סטילרס השנה).
    אבל אם תסתכלו על הקולטס עם ובלי פייטון תבינו עד כמה הוא גדול..

    קבוצה שעשתה 14-2 לפני עונה כשהתופסים הגדולים שלה פצועים רוב העונה (גרסון, ווין, קולי וקלארק [שהוא טייט-אנד אבל מאנינג מסר לו המון]) הפכה בלי מאנינג לקבוצה של 2-14 (יחס הפוך) כשהתופסים שלה בעונה עם פחות פציעות אבל כשהQB המצויין עצמו היה פצוע

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *