מוליכים שולל

מובילת הטבלה, עירוני קריית שמונה, אמנם ראויה למחמאות, אך כתמונה הנשקפת מכל העניין היא שאין לנו באמת שחקן עונה ראוי. אם בפרמייר ליג זה דויד סילבה, באיטליה מרקיזיו ובספרד לא חסרים מועמדים, אז היכולת העלובה של ליגת העל שלנו מובילה לכך שאפילו מועמד ראוי אחד עדיין אין. על זה נאמר מוליכים שולל

לחובבי הכדורגל הישראלי ישנה עונה מרתקת בזאת אין ספק. הגדולות מדשדשות, אולי למעט הפועל תל אביב, שגם לא מציגה יכולת מבריקה, אך האם העובדה כי סינדרלה מתעוררת לחיים, לא מעידה מנגד שמא הרמה פשוט מזעזעת?

מוליכים ללא מוליך

קצרה היריעה מלהריע, לללטף ולהחמיא לחבורה של רן בן שמעון, ולמאמן עצמו. מאז אותם הימים שלפני "משחק השרוכים" לא הייתה קבוצה חביבה על אוהדי הכדורגל הישראלי כמו עירוני קריית שמונה. אז היינו נוהגים לומר כי "הקבוצה השנייה שלנו היא אותה עירוני בית שאן", היום זה כנראה מתחלף בחבורה של איזי שרצקי, לפחות בעיני מרבית הציבור, או לפחות אלו המייחלים לנפילה של הפועל תל אביב, שהינה המועמדת היחידה שעדיין בתמונת האליפות מהגדולות.

ועם כל הכבוד לאותה חבורה לא נוצצת מהצפון הרי שאי אפשר לציין ולו שחקן אחד מהכחולים הללו כמועמד בולט לתואר שחקן העונה. לא ברק בדש, לא אדריאן רוצ'ט, לא סלאח חסארמה וגם לא שמעון אבוחצירה גילו יכולת שמצדיקה את התואר המכובד. ובעצם אולי זה מה שמייחד את אותה חבורה, האחדות ואותו סטטוס קוו בין היכולות של השחקנים. העובדה הזו רק מעצימה את העבודה שעושה בן שמעון, את העובדה כי ממש אין לו חבורה נוצצת בכדי להוציא מים מן הסלע, ובכל זאת זה קורה. אז אולי בן שמעון עצמו הוא הראוי לתואר מאמן ושחקן העונה? אז אמנם אין מוליך מיוחד על המגרש, אך מוליך על הקווים ועוד איך ישנו.

שבוע שבוע

נכון, כלום עדיין לא סגור, והספקות לגבי היכולת של קבוצה קטנה לרוץ עד הסוף הפסגה הן גדולות. אז כאלטרנטיבה מבלה לה עדיין הפועל תל אביב במחיצת הצמרת הגבוהה, ועם זאת, גם אצלה אי אפשר לסמן מועמד בולט לתואר, ואנחנו כבר בתום סיבוב משחקים שלם. שבוע זהו טוטו תמוז, שבוע עומר דמארי, שבוע אלרואי כהן, מישהו מהם הוא המועמד המובהק שלכם?

בכלל עניין השבוע שבוע הזה זהו מוטיב שאפשר לאמץ העונה כראייה לחוסר היציבות, או לחוסר היכולת של הליגה להתעלות. בתחילת העונה כולם דיברו על דור מיכה, אחר כך חיפשו את הישועה במכבי חיפה, דיברו על עמאשה, אחרים מצאו את זה באחמד סבע. והיום בחלוף מספר שבועות מי נכנס לתמונה? אפה אמברוז?

אז עם כל הכבוד, וגם הכיף שבאלתור שחקן עונה, אולי בכדי לזעוק על אותה רמה מזוויעה של ליגת העל, יעשו טוב אותם כלי התקשורת ובמידה ובאמת לא יהיה שחקן ראוי בבירור, הם ימנעו ממתן התואר, ובכך יאמרו דרשני, חברים תתעוררו על הרמה שלכם.

2 תגובות בנושא “מוליכים שולל”

  1. למה צריך שחקן עונה? זה תואר מטומטמם שלא נותן כלום חוץ מסיבה נוספת לראיון מפגר עם שחקן כזה או אחר.

    לגבי הרמה, אז אין רמה טובה, מה לעשות כולם מסתכלים על ברצלונ, סיטי או מלאן ושוכחים דבר אחד אנחנו במזרח התיכון!!! לא אותו כדורגל, לא אותה רמה, ברגע שבנין את זה ונתחיל להנות ממה שיש לנו וכול אותם עיתונאים אשר קוטלים את הענפים אשר בזכותם הם מרוויחים משכורת, אולי יבואו עוד קצת אנשים ליציע ואולי דבר יוביל דבר וגם הרמה תשתפר!

  2. דויד סילבה באנגליה ????
    הוא נותן עונה מצויינת עד כה, אבל ואן פרסי הוא האיש BY FAR !!!
    נקווה שהיום במפגש ביניהם יוכח הדבר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *