תינוק הנס שרד תאונת דרכים קשה. אבל ההורים שלו לא ציפו לדבר הזה מחברים שלהם

טרנט וג'סיקה דנקן היו זוג צעיר ויפה עם ילדה בת 3 בשם ברוקלין…ותינוק קטן בדרך לו הם תיכננו לקרוא איידן. אבל יום אחד תאונת דרכים שהייתה עלולה להיות קטלנית כמעט והרסה את החלונות שלהם. ברוקלין יצאה אומנם ללא פגע, אבל שני ההורים נפצעו קשה. ג'סיקה סבלה מפגיעה קשה מאוד בירכיים והאגן ונאלצה ללדת את איידן בטרם עת. הוא נולד בשבוע ה 24, ושקל 540 גרם בלבד. הסיכויים שלו לשרוד היו נמוכים מאוד. אבל הסיפור רק משתפר מפה…

חבר טוב של טרנט, ג'ייקוב קולגן, שמע על התאונה הקשה.

"חבר שלי שלך לי הודעת טקסט בה היה כתוב, 'תאונת דרכים קשה. בבקשה תתפללו עבור התינוק איידן', ומצורפת להודעה הייתה תמונה של התינוק הכי קטן שאי פעם ראיתי", אמר ג'ייקוב.

ג'ייקוב לא יכל לעמוד בצד ולא לעשות כלום, הוא רצה לעשות משהו מיוחד עבור החברים שלו. והוא במקרה מפיק מוזיקלי, אז הוא החליט לעשות משהו מדהים בשביל החברים הטובים שלו.

אחרי שהיה עד למסע הקשה שעברו, הוא קיבל השראה לכתוב שיר יפיפה, והוא קיווה שהוא יעזור להם בתקופה הקשה שהם עוברים. אתם יכולים להקשיב לשיר בסרטון למטה.

ואם תהיתם, התינוק איידן במצב מצוין עכשיו. ואתם יכולים לעקוב אחר החיים שלו בעמוד הפייסבוק הזה.

הנה איידן כמה חודשים לאחר הלידה.

והנה הוא גדול עוד יותר.

והנה הסרטון יחד עם השיר המרגש של ג'ייקוב – Hold On אותו הפיק כדי לתת השראה לחברים שלו להישאר חזקים בתקופה הקשה שעברו. (השיר עצמו מתחיל ב 1.56 דקה).

בבקשה שתפו את הסרטון הזה של חברות ותקווה עם החברים והמשפחה שלכם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *