שילוב של 3 הרכיבים הטבעיים האלה ישמור ויגן על הגוף שלכם מפני מחלת הסרטן

הרופאה האמריקנית המפורסמת קרולין אנדרסון, טוענת שישנו מתכון שיכול לסייע להילחם נגד מחלת הסרטן. המתכון הזה מכיל 3 רכיבים שהם כל כך עוצמתיים שהם יכולים למנוע את ההתפתחות ואת ההתפשטות של תאים סרטניים.

אולי לא תאמינו אבל זה מתכון שמשתמשים בו כבר אלפי שנים, והוא מגיע במקור מהודו. היעילות של התרופה נבדקה במחקרים רבים, והמחקרים הללו הגיעו למסקנה שהיא אכן מסייעת במניעת ועצירת מחלת הסרטן.

המתכון

רכיבים:

  • 1/4 כפית כורכום
  • 1/2 כפית שמן זית
  • קורט גדול של פלפל שחור טחון

איך להכין:

שיטת ההכנה פשוטה מאוד, מכיוון שכל מה שאתם צריכים זה לערבב את הרכיבים יחד עד לקבלת מרקם אחיד, ומוכן לשימוש.

את התרופה יש לקחת בצורה ישירה או להוסיף לסלט או מרק. אבל יש לזכור את לבשל את התערובת הזו מכיוון שאז היא תאבד את כל התועלות שלה. אם תבחרו לצרוך אותה בצורה ישירה, יש לשלב אותה עם מים מינרלים.

מדוע התערובת הזו כל כך עוצמתית?

כורכום הוא הסיבה ליעילות של התרופה הזו. הוא בכל תכונות אנטי-דלקתיות והוא אחד מהרכיבים הטובים ביותר נגד סרטן. אפקט הריפוי המדהים שלו מגיע מהרכיב הפעיל בו – כורכומין.

מחקרים רבים בוצעו על מנת להוכיח את היעילות של כורכום נגד מחלת הסרטן, ואכן מצאו שכורכום עובד מצוין נגד סוגים רבים של סרטן כמו סרטן השד, הערמונית, ועוד. ניסויים שבוצעו על עכברים הראו שצריכת כורכום מונעת את התפתחות הסרטן לגמרי.

החיסרון היחידי של כורכום הוא שמערכת העיכול שלנו מתקשה לספוג אותו. אך גם לזה יש פתרון – והפתרון הוא לשלב את הכורכום עם ג'ינג'ר או פלפל שחור. פלפל שחור משפר בצורה ניכרת את ספיגת הכורכום בגוף שלנו, ומשפר את היעילות שלו בכ 200%!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *