צפו באוהד לידס חובט בפניו כריס קירקלנד, שוער שפילד וונסדיי (וידאו)

אלימות האוהדים חזרה למגרשי הכדורגל באנגליה. שוער שפילד וונסדיי נחבט בפניו על ידי אוהד שפרץ למגרש בדקה ה – 77 של המשחק.

הרבה זמן לא היינו עדים לאלימות שכזו בכדורגל האנגלי. כריס קירקלנד, שוער שפילד וונסדיי, ספג חבטה בפנים מאוהד של לידס, בדרבי של יורקשייר.

השוער נפל, ונזקק לטיפול לאחר החבטה. הוא הצליח להתאושש, וסיים את המשחק (1:1) שלא הופסק בעקבות התקרית. האוהד, הצליח לברוח, ועדיין לא נתפס בידי המשטרה.

"היה משחק מצוין, אבל במקום לדבר עליו אני מדבר עכשיו על חיות כאלו", אמר מאמן שפילד דייב ג'ונס מיד אחרי המפגש שהיה חם וטעון עוד לפני האירוע האלים. "האנשים האלה צריכים להיות מורחקים מכל משחק וחייבים להיענש. זה מכעיס שאירוע כזה בכלל התאפשר".

"זו בושה. צריכים לתפוס את הבחור הזה ולשים אותו בכלא", אמר ניל וורנוק, שמדריך את לידס. "אני לא גאה להיות מאמן לידס ברגעים האלה. זו פשוט בושה לראות דברים שכאלה על מגרש כדורגל. אין לזה מקום בשום מקום בעולם".

גם בהודעה הרשמית של המועדון, פרסמה לידס גינוי גורף: "אנחנו רוצים להתנצל באופן פומבי על הפעולה של אוהד הקבוצה, שנכנס למגרש ותקף את שוער שפילד וונסדיי כריס קירקלנד. נשתף פעולה עם המשטרה ורשויות החוק כדי לתפוס ולהעניש באופן אינדיבידואלי את האדם שאחראי לכך. אין מקום להתנהגות כזו. כל אוהדי לידס והאנשים קשורים אליה מתביישים במעשה".

המשחק עצמו, שהיה הראשון מאז 2007 בין שתי הקבוצות שביניהן זורם לא מעט דם רע, הסתיים בתיקו 1:1. ג'יי בות'רויד העלה את המארחים ליתרון (44), מייקל טונג השווה (76).

צפו באוהד חובט בכריס קירקלנד:

קליק על הלייק ותקבלו את כל העדכונים היישר לפייסבוק שלכם


כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *