ע"פ דיווחים ה – NBA לא אוהבים שהברוקלין נטס ישחקו בשחור מכיוון ששחקנים אפרו-אמריקאים לא נראים טוב בטלוויזיה בשחור

לעיתון הניו יורק טיימס יש כתבה גדולה על המעורבות של ג'יי זי כבעלים של קבוצת NBA שמגיע מקבוצת מיעוט בארצות הברית, אבל יש חלק קטן בכתבה שבהחלט שווה איזכור.

כשהוא מציג את ההשפעה של הראפר/איש עסקים על מועדון הברוקלין נטס, העיתונאי דיוויד מ. הולבפינגר גולש לנושא שנוי במחלוקת:

"ג'יי זי עזר לעצב את הלוגו של הקבוצה, והוא זה שבחר בצבעי השחור והלבן כצבעים שייצגו את המועדון, וראשי ה – NBA הסירו את התנגדותם לצבעים הללו (ה – NBA לפי אדם עם מידע לגבי הדיון חשבו ששחקנים אפרו-אמריקאים לא נראים טוב בטלוויזיה כשהם לבושים בשחור. את הטענה הזו הכחיש ודחה דובר ה – NBA)".

זה מובן לחלוטין מדוע ה – NBA הכחישו את הטענה הזו. תחשבו איזה בלאגן זה היה יוצר בליגה, ובעולם. מצד שני, לא סביר שעיתון מכובד כמו הניו יורק טיימס היה מרשה לציטוט שכזה להופיע בעיתונים שלו אלא אם כן היה עומד מאחורי הציטוט מקור אמין במיוחד.

ה – NBA חושבים כל הזמן של עסקים ועל שיווק, כך שזה מובן שחשוב להם איך המוצר שלהם יראה בטלוויזיה, לא היינו מצפים מהם לאשר את הדברים, אבל אין ספק שהעובדה שהסיפור הזה יצא לאור היא מעניינת. וסביר להניח שזו לא הפעם האחרונה שנשמע על כך.

קליק על הלייק ותקבלו את כל העדכונים היישר לפייסבוק שלכם


One thought on “ע"פ דיווחים ה – NBA לא אוהבים שהברוקלין נטס ישחקו בשחור מכיוון ששחקנים אפרו-אמריקאים לא נראים טוב בטלוויזיה בשחור”

  1. לא נשמע לי הגיוני, סן-אנטוניו משחקים כבר שנים בשחור ואף אחד לא אומר כלום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *