ספרד – אורוגוואי (1:3) / תקציר המשחק

מחזיקת גביע העולם ואלופת אירופה ספרד הגיעה לדוחא, בירת קטאר, למפגש מול מחזיקת הקופה אמריקה. עבור שני אנשים בספרד היה מדובר בערב מיוחד. הראשון הוא קרלס פויול שפתח בהרכב וחגג הופעה 100 במדי "הרוחה". בלם ברצלונה גם זכה לטקס במהלך המחצית, בו קיבל מהמארחים הקטארים שור מזהב. אלא שגם עבור וינסטה דל בוסקה היה מדובר ביום מיוחד, כאשר המאמן  רשם הופעה 68 על הקווים והשווה את שיאו של לאדיסלב קובאלה.

בדקה ה-16 ספרד עלתה ליתרון. פברגאס שיחרר בעיטה לא ממש מאיימת מ-25 מטרים, אבל מוסלרה פשוט לא הצליח לקלוט ושמט את הכדור שהמשיך פנימה. בדקה ה-29 כדור שהוגבה לרחבה האורוגוואית הוסט לרשת על ידי פויול, אלא שהנפת דגל לנבדל גבולי מנעה מהבלם שער בהופעותו ה-100. בדקה ה-32 אורוגוואי חזרה. מרטין קאסרס הכניס מסירת עומק, כריסטיאן רודריגס ברח להגנה ומול ואלדס גילגל פנימה. 1:1 בקטאר.

בדקה ה-51 ספרד חזרה להוביל. הלחץ של אלופת העולם בחלק המגרש של אורוגוואי עשה את שלו, פיקה חטף ומסר מיד לפדרו שמזווית קשה שלח לפינה הרחוקה ופנימה. בדקה ה-74 ספרד הגדילה את היתרון עם מהלך תוצרת ברצלונה. וייה שנכנס כמחליף התחיל במהלך ומצא את פברגאס שהמשיך עם כדור רוחב שבסופו של דבר הגיע לפדרו והחלוץ דחק את השני שלו.

צפו בתקציר המשחק:

קליק על הלייק ותקבלו את כל העדכונים היישר לפייסבוק שלכם

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *