סלקו את כל הרעלים מהגוף תוך 3 ימים – שיטה שמסייעת למנוע סרטן, שורפת שומנים ועודפי נוזלים

למרות שכולנו מודעים לכך שמזון מעובד אינו בריא ומזיק לגוף שלנו, איכשהו אנחנו עדיין מתקשים להימנע ממנו. תהליך הניקוי הזה שאורך 3 ימים יסייע לכם לשנות את הדיאטה שלכם, להפחית את הרצון והתשוקה למזון מעובד וינקה את הגוף שלכם מרעלים.

יומיים לפני שאתם מתחילים את הטיפול, עליכם להפסיק לצרוך מוצרי חלב, מכיוון שהם מתעכלים בצורה איטית ועלולים למנוע את יעילות הטיפול. לפני שאתם מתחילים לנקות את הריאות, הגוף שלכם חייב להיוית נקי מרעלים שנמצאים במוצרי חלב.

לילה לפני שאתם מתחילים את תהליך הניקוי הזה, עליכם לשתות כוס אחת של תה צמחים משלשל (כמו למשל תה היער השחור), מכיוון שהוא יעזור לכם לנקות את המעי מרעלים שעלולים לגרום לעצירות. הריאות שלכם צריכות להיות נקיות ולא חסומות במהלך תהליך ניקוי הרעלים הזה.

בוקר למחרת, הכינו משקה עם מיץ לימון משני לימונים ו 1/2 כוס מים ושתו לפני ארוחת הבוקר. זה יסייע לכם לעכל את המזון האלקלי ובתמורה הם יסייעו לריאות 'להחיות' את עצמן.

אחר כך, שתו 1.5 כוסות מיץ אשכוליות טרי יחד עם ארוחת הבוקר. אם אתם לא אוהבים את הטעם של המיץ, אתם יכולים להחליף אותו במיץ אננס או לדלל אותו עם קצת מים. שני המיצים, אשכולית ואננס, הם עשירים בנוגדי חמצון אשר שומרים על מערכת נשימה בריאה.

בין ארוחת הבוקר לארוחת הצהרים שתו 1-1.5 כוסות מיץ גזר סחוט טרי. המיץ הזה יסייע לאלקליות של הדם במהלך ניקוי הרעלים. גזר הוא מצוין למערכת דרכי הנשימה, מכיוון שהוא עשיר בבטא קרוטן אותו הגוף הופך לויטמין A.

אחר כך, הכינו מיץ עשיר באשלגן על ידי סחיטת סלרי, פטרוזיליה, גזר, ותרד. שתו 1.5 כוסות של המיץ הזה בארוחת הצהריים, כשאשלגן הוא נוגד חמצון עוצמתי אשר יסייע לנקות את הגוף שלכם, במיוחד כאשר צורכים אותו כנוזל. בנוסף, אתם יכולים להחליף את המיץ הזה במיץ נוני מעורבב עם כוס מים.

בערב שתו כוס אחת של תה כשעה לפני ארוחת הערב. הוסיפו לתה ג'ינג'ר, ונענע, אשר יסייעו לנקות ליחה.

לאחר מכן, לפני השינה, שתו 340 מ"ל מיץ חמוציות. מיץ החמוציות מסייע נגד בקטריות בריאות אשר עלולים לגרום לזיהום. חמוציות הן נוגדו חמצון עוצמתיות, אשר מצוינות לדם והשתן.

חזרו על התהליך במשך 3 ימים (עדיף בסוף השבוע כי אתם תצטרכו ללכת לא מעט לשירותים). התוצאה תהיה מדהימה! הגוף שלכם יהיה נקי מרעלים, שומן ומין, הריאות שלכם יהיו נקיות, ואתם תרגישו מלאי אנרגיה!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *