נסו את שיטת 'צנצנות התקציב' המעולה הזאת שתעזור לכם לחסוך ולנהל את הכספים שלכם

'שיטת הצנצנת' היא אחת הדרכים האפקטיביות לנהל את התקציב האישי והמשפחתי שלכם. כל מה שאתם צריכים לעשות זה לחלק את הכסף שאתם מתכננים להוציא בעתיד הקרוב לשש צנצנות. כל צנצנת תהיה אחראית לחלק אחד של החיים שלכם. אם תלכו לפי השיטה לעולם לא תוציאו יותר כסף ממה שתכננתם.

צנצנת 1: צרכים בסיסיים (55% מהתקציב)

הכסף בצנצנת הזו הוא בשביל ההוצאות היומיומיות והחשבונות. הכסף בצנצנת הזו אמור לכסות גם את שכר הדירה, נסיעות ואוכל.

jj1

צנצנת 2: בידור (10% מהתקציב)

אתם יכולים להוציא את החלק הזה של התקציב על דברים שאתם בדרך כלל לא קונים. למשל, בקבוק יין יקר או לצאת לחופשה. אתם יכולים להוציא את הכסף איך שבא לכם.

jj2

צנצנת 3: חיסכון לטווח ארוך (10% מהתקציב)

זה ביטחון לעתיד הכלכלי שלכם. אתם תשמשו בכסף מהצנצנת הזאת כדי להשקיע וליצור הכנסה פאסיבית. אל תבזבז את החיסכון עד שיהיה לכם חופש כלכלי. ואפילו במקרה הזה, מומלץ לבזבז רק את הריבית של החיסכון, ולא את החיסכון עצמו.

jj3



צנצנת 4: חינוך (10% מהתקציב)

הכסף בצנצנת הזו מיועדת ללימוד וגדילה אישית. השקעה היא דרך מצוינת להקצאת כסף, ואתם הנכס הכי חשוב. זכרו זאת תמיד. השתמשו בכסף הזה כדי לקנות ספרים, קורסים וכו'. זה ישתלם בעתיד.

jj4

צנצנת 5: רזרבות פרטיות (10% מהתקציב)

החיסכון הזה יכול להיות בשביל קניות גדולות. הוציאו את הכסף הזה אם אתם צריכים טלוויזיה חדשה, מחשב, מנוי לחדר הכושר. זו הרזרבה שלכם לכל מקרה שיגיע.

jj5

צנצנת 6: צדקה ומתנות (5% מהתקציב)

הוציאו את הכסף הזה כשאתם צריכים לקנות מתנות לימי הולדת, חתונות, וחגיגות אחרות. אתם יכולים גם לתרום לעמותות (כלבים, ילדים, וכו').

jj6

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *