מתרועע עם פושעים – המאבטח של ליאו מסי שדד 500 בנקים בעברו

מאבטחים בקבוצות ספורט הם לא דבר נדיר, אבל כשיש לך מאבטח עם עבר פלילי עשיר ומפואר זה כבר קצת מטריד. ברצלונה שכרה בעבר מאבטח ששדד 500(!) בנקים בקריירת הפשע המפוארת שלו.

דניאל רוחו, מי שאיבטח את ליאו מסי ושחקני ברצלונה, התראיין לעיתון גזטה דלו ספורט, וגילה סיפורים מעניינים מהתקופה שלו בבארסה.

"שדדתי 500 בנקים בחיי. הייתי מכור לחיים הטובים, למכוניות, בגדים יקרים, וסמים. התחלתי לשדוד בנקים בגיל 15, ולאחר מכן הפכתי את זה למקצוע" גילה רוחו.

"ב – 1997 החלטתי לשנות את חיי, והצטרפתי לעולם הכדורגל. ב – 2006 התחלתי לעבור בברצלונה. פרנק רייקארד היה המאמן בתקופה הזו, והקבוצה שלחה אותי לאסוף שחקנים ששתו יותר במועדונים, ולא יכלו לנהוג".

על מסי, רוחו המשיך: "יום אחד נשלחתי לאסוף אותו לאחר אימון. מסי היה ילד צנוע, וכשהוא היה אוכל היה יושב לידי, והייתי מספר לו על החיים שלי. לא היה לו הרבה מה לומר, הוא לא עשה שום דבר בחיים שלו חוץ מלהתאמן ולשחק כדורגל. הם (ברצלונה) גם לא נתנו לו לצאת עם בחורות, רק עכשיו הוא מגלה מה המשמעות של לחיות…"

רוחו ממשיך: "לא הייתי אחראי על השחקנים כבר מספר שנים, אבל מדי פעם דרכינו מצתלבות. בשנה שעברה הלכתי למשחק של ברצלונה עם חבר, ונתקלתי בליאו, שהיה מלווה בשתי בחורות יפיהפיות. לאחר מכן גיליתי שאחת מהן היא החברה של מסי, אנטונלה רוקוזו, והשניה היא אישתו של חאבייר מסצ'ראנו, כולנו יצאנו לאכול ארוחת ערב. בסוף הערב, ליאו הסיע אותי לביתי, כאשר אני ישבתי במושב האחורי".

סיפור מעניין, אין ספק. רק נקווה שלא יבקש דמי השבחה על מכירה עתידית של מסי.

קליק על הלייק ותקבלו את כל העדכונים היישר לפייסבוק שלכם


כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *