משנה מקום, משנה מזל: לאיזה שחקן כדאי לעבור בינואר ולאיזו קבוצה (דעה)

חובבי הכדורגל העולמי ובפרט בישראל מכירים את משחק המנג'ר הוותיק. עם השנים ההתפתחות במשחק מביאה אותך לכדי מצב שאתה מרגיש כמו במשחק האמיתי על הקווים באולד טרפורד או בקאמפ נואו.

פגרת החורף מגיעה ואיתה גם תקופת ההעברות לעונה הזו. השמות גועשים מתחת לפני השטח והסוכנים עובדים ימים כלילות כדי למצוא לשחקנים שלהם מדים חדשים. לפני שנתחיל את חודש ינואר והמהפכות בסגלי הקבוצות, הנה רשימה קטנה של שחקנים שספק מתנדנדים ספק חרושי שמועות לגבי המעבר שלהם. זו רשימת הפנטזיה שלי ואיפה הייתי רוצה לראות אותם משחקים מינואר.

הראשון ברשימה הוא הקשר הוותיק אך המעולה –  דיוויד בקהאם. האנגלי הבינלאומי לשעבר סיים חוזה של 4 שנים במדי לוס אנג'לס גלאקסי בליגת ה – MLS. מבחינת דיוויד בקהאם הקריירה הענפה בליגה האמריקאית בהחלט הוסיפה כמה שיאים חדשים והחיתה את הקריירה של הכוכב. כיום בגיל 36 ושנים של ניסיון, מחפש בקהאם קבוצה חדשה. לדעתי הקבוצה שיכולה להתאים לו היא ליברפול. המרסיסייד זקוקים ונואשים לשם גדול. כזה שיסחוף את הקבוצה ויוכל אולי להרים אותם במעלה הטבלה. אחרי הכל, כמה כבר אפשר לסמוך רק על סוארז?

מספר שתיים ברשימה שלי הוא חאבייר פאסטורה. הארגנטינאי המצוין פשוט לא מצליח למצוא את המקום שלו בהרכב המיליונרים של פאריס סן ז'רמן. לאחר שהגיע ברעש גדול ובסכום מטורף של 44 מיליון יורו השחקן פשוט לא מצליח להתרומם ולסחוב את הקבוצה. למזלו, השבדי הגדול זלאטן נחת בעיר האורות והנטל ירד מהארגנטינאי. לדעתי הקבוצה הבאה שלו צריכה להיות מילאן. האיטלקים זקוקים לשחקן אמצע שיפעיל את החלוצים מקדימה, שישלח כדורים לאגפים ויידע לנצל את הכישרון של הברזילאים – פאטו ורוביניו.



העברה נוספת ומתבקשת היא הבאת חלוץ חזק, טוב וכובש לקבוצה האפרורית של ארסנל. לשם כך הייתי  לוקח את החלוץ הגדול והקשוח האלק. הברזילאי החסון הוא בדיוק מה שחסר להתקפה האנמית של ונגר. אחרי שכנראה גם העונה תסתיים ללא תואר (כולל גביע הליגה ממנו עפו לאחרונה), הקבוצה חייבת להביא שם מאיים, מושך ובעיקר כובש. האלק הגדול,שהגיע לזניט הרוסית לא בדיוק מתאקלם. לא לליגה, לא לשיטה ולא למאמן. על רקע השמועות שמתלוות אליו לגבי מעבר בינואר, ארסנל היא המקום המתאים.

איך אפשר שלא להזכיר אפילו לרגע את הליגה הגרמנית. ליגה שכל שנה מפתיעה ובעיקר סוחפת. יש שחקן שהייתי רוצה לראות מצטרף לליגה הזו והוא לא אחר מאשר ההולנדי הבינלאומי ווסלי סניידר. אחד הכוכבים הכי גדולים של הנראזורי בשנים האחרונות, השנה נרקב על הספסל. לא, הפעם הוא לא פצוע, הפעם הוא בכושר מעולה, רק שבאינטר לא אהבו שהשחקן לא רוצה לחתום על הארכת חוזה והחליטו לייבש אותו. אישית הייתי שמח לראות את סניידר נוחת באלופה הגרמנית של השנתיים האחרונות – דורטמונד. כנראה שזה השחקן שבדיוק חסר לקבוצה כדי להביא לה פוש להמשך המשחקים בליגה ואולי גם לנסות לעצור את הבווארים ממינכן שקורעים את הליגה השנה.

אחרון אחרון חביב, הילד הרע של איטליה (וכמובן של אנגליה). מריו באלוטלי. האיטלקי הסורר של מנצ'סטר סיטי הוא בהחלט שחקן טוב. חלוץ משכמו ומעלה, אך למרות זאת עדיין טרבלמייקר רציני. לקבוצה שמחזיקה בחלוצים כמו אדין דז'קו, קרלוס טבז וקון אגוארו בהחלט מגיע גם שקט נפשי, על אחת כמה וכמה כשהמירוץ מול היונייטד הרבה יותר קשה העונה. את האיטלקי הבעייתי הייתי מצוות הפעם לריאל מדריד. זה נראה שרק ז'וז'ה מוריניו יוכל להשתלט על הפה הגדול של החלוץ ולהוכיח לו למי יש פה גדול יותר ומי הוא הבוס הגדול באמת.

זו הרשימה שלי, אם הייתם משחקים במנג'ר, את מי אתם הייתם רוצים לראות עובר לקבוצה אחרת בינואר?

קליק על הלייק ותקבלו את כל העדכונים היישר לפייסבוק שלכם



3 תגובות בנושא “משנה מקום, משנה מזל: לאיזה שחקן כדאי לעבור בינואר ולאיזו קבוצה (דעה)”

  1. הייתי רוצה לראות את בקהאם מסיים את הקריירה שלו במנצ'סטר יונייטד. זה יכול להיות מופלא

  2. האלק לא יעבור כבר עכשיו, אחרי הסכום המטורף שקנו אותו. וארסנל בכל מקרה לא ישלמו כ"כ הרבה כסף.

  3. הייתי רוצה לראות את ראול סוגר מעגל באתלטיקו מדריד.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *