מנצ'סטר יונייטד – אסטון וילה (2:3) / תקציר המשחק

מנצ'סטר יונייטד הגיעה לווילה פארק אחרי רצף של 4 ניצחונות ליגה, כאשר במצבת הפצועים עדיין רשומים נאני, קגאווה, וידיץ' וג'ונס. יאנג, רוני ואנטוניו ולנסיה הוצבו ליד ואן פרסי בחוליית ההתקפה של האורחים.

יונייטד פתחו טוב יותר ושלטו באופן מוחלט בקצב ובהחזקת הכדור, אבל לא סיכנו יותר מדי את השער של בראד גיוזאן בחצי השעה הראשונה. ומי שלא כובש, סופג. רגע לפני השריקה להפסקה השתחרר כריסטיאן בנטקה באגף שמאל ומסר למרכז, אנדראס וויימאן האוסטרי הגיע בדהירה וירה למרכז השער את ה-0:1 של וילה.

חבייר "צ'יצ'אריטו" הרננדס נכנס אחרי ההפסקה, ובדקה ה-50 גבריאל אגבונלהור פרץ באגף שמאל ומסר לעומק הרחבה, שוב היה זה וויימאן שהמשיך לרשת. 0:2 לאסטון וילה.

בדקה ה-58 פול סקולס שלח כדור ארוך, הרננדס השתלט עליו במומחיות והשחיל את ה-2:1. כעבור חמש דקות הושלם הקאמבק. וויין רוני חטף כדור ומסר ימינה לרפאל, שקלט בשמאל וירה מזווית קשה. הכדור פגע ברון ולאר ההולנדי ונכנס לשערו שלו – 2:2 בווילה פארק.

בדקה ה-88 מסר ואן פרסי בבעיטה חופשית ו… שוב צ'יצ'אריטו היה שם כדי לכבוש. מהפך אדיר באדיבות החלוץ המקסיקני, ששמר על הפסגה לפחות שבוע נוסף.

צפו בתקציר המשחק:

קליק על הלייק ותקבלו את כל העדכונים היישר לפייסבוק שלכם


כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *