מנהל מלון גס רוח לא קיבל את התירוצים של האישה הזקנה, אבל אחרי שהיא שילמה, אוי לא…

לעולם אל תמעיטו בערכם של אנשים מבוגרים, לא משנה מה.

יש אנשים ציניים שחושבים שאנשים זקנים הם רגשניים, איטיים ושאפשר לעבוד עליהם כמעט בכל דבר.

אבל המציאות היא כמובן שונה לגמרי. הסיפור הזה הוא דוגמא נפלאה לכך.

אישה מבוגרת החליטה לפנק את עצמה לכבוד יום הולדתה ה 70 עם לילה במלון יוקרתי. בוקר למחרת, כשעשתה צ'ק אאוט, פקיד הקבלה נתן לה את החשבון, 1250 ש"ח. היא התפוצצה מכעס ודרשה לדעת מדוע החשבון היה יקר כל כך.

"זה מלון יפה אבל החדרים בהחלט אינם שווים 1250 ש"ח ללילה אחד! אפילו לא אכלתי ארוחת בוקר". פקיד הקבלה אמר ש 1250 ש"ח זה התעריף הסטנדרטי, אז היא התעקשה לדבר עם מנהל.

המנהל הגיע כשפקיד הקבלה מזהיר אותו מראש, ואמר: "למלון יש בריכה בגודל אולימפי ומרכז כנסים עצום חופשיים לשימוש האורחים". "אבל לא השתמשתי בהם", היא אמרה. "ובכן, הם כאן, ויכולת", הסביר המנהל.

הוא המשיך והסביר שהיא גם יכלה ללכת לאחת ההופעות שיש במלון. "יש לנו מופעי בידור מכל העולם שמופיעים כאן", אמר המנהל. "אבל לא הלכתי לאף אחד מהמופעים האלה", היא אמרה.

"ובכן, יש לנו אותם, ויכולת ללכת", ענה המנהל. לא משנה איזה דברים המנהל ציין, היא ענתה, "אבל לא השתמשתי בהם!" והמנהל ענה עם התשובה הרגילה. אחרי כמה דקות של ויכוח כשהמנהל לא מוכן לזוז מהעמדה שלו, היא החליטה לשלם, כתבה צ'ק ונתנה לו אותו. המנהל היה מופתע כאשר הסתכל על הצ'ק.

"אבל גברתי, הצ'ק הזה הוא על סך 250 שקלים בלבד". "זה נכון. גביתי ממך 1000 שקלים על כך ששכבת אתי". "אבל לא שכבתי איתך!" אמר המנהל המופתע.

"ובכן, חבל מאוד, הייתי כאן, ויכולת".

אל תתעסקו עם אנשים זקנים!!!

שתפו אם צחקתם!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *