מלצרית כתבה משהו על קבלה, פתחה את הפייסבוק שלה שעתיים מאוחר יותר וכמעט התעלפה

טים יאנג ופול הולינגס מניו ג'רזי הם כבאים מרגשים שחיים בשביל העבודה שלהם.

לא מזמן הם עבדו קשה מאוד במשך 12 שעות כדי לכבות שריפה. ולאחר מכן, עייפים ומותשים, הם הגיעו לבית קפה בסביבות השעה 6 בבוקר וביקשו מהבריסטה את כוס הקפה הכי חזק שהוא יכול להכין.

br1



המלצרית שלהם באותו היום הייתה ליז וודוורד והיא במקרה שמעה את שני הכבאים מדברים על הקרב הקשה שלהם מול האש. בסופו של דבר, כאשר טים ופול באו לשלם, הם זכו להפתעה נעימה – במקום החשבון, הם קיבלו מכתב.

br2

"ארוחת הבוקר שלכם היא על חשבוני – תודה על כל מה שאתם עושים, על כך שאתם מצילים חיים של אחרים, ונכנסים למקומות שאחרים בורחים מהם. לא משנה מה תפקידכם…אתם אמיצים וחזקים. תודה שאתם אמיצים וקשוחים כל יום! מתודלקים על ידי אש ומונעים על ידי אומץ – איזו דוגמא נפלאה אתם נותנים. לכו תנוחו. ליז".

הם היו נרגשים ביותר, והודו למלצרית על המחווה הנפלאה שלה. טים סיפר בפייסבוק על המחווה: "מעשה לא אנוכי וטוב לב. אני בהחלט אגיד לחברים שלי להגיע ולתמוך בעסק, ואם ליז במקרה תהיה שם – הם ישאירו לה טיפ גדול".

br3



אבל הסיפור לא מסתיים שם. הכבאים גילו שאבא של ליז, סטיב, משותק מהצוואר למטה ב 5 השנים האחרונות. ליז הקימה בחורף עמוד התרמה באינטרנט בו ניסתה לגייס כסף למכונית מיוחדת אליה כיסא הגלגלים של אביה יוכל להיכנס, כדי שהיא תוכל לקחת אותו למקומות. טים דחק באנשים לעזור לליז ולתרום: "מסתבר שהבחורה הצעירה שנתנה לנו ארוחה בחינם היא זאת שבאמת צריכה את העזרה…"

br4

בתוך מספר ימים תרמו לה יותר מ 70,000$ – הרבה יותר מ 17,000$ שהיא הייתה צריכה בשביל המכונית המיוחדת.

ליז ומשפחתה לא היו יכולים להיות יותר אסירי תודה לשני הכבאים: "כל מה שעשיתי היה לשלם על ארוחת הבוקר שלהם. לא ציפיתי לשום דבר מעבר לחיוך", אמרה המלצרית. "זה רק מראה לכם שאתם צריכים להיות נחמדים אחד לשני, ושאפילו המחווה הקטנה ביותר יכולה לשנות חיים."

br5

הסיפור הזה מוכיח שטוב לב משתלם – לפעמים פי אלף. כל הכבוד לכולם, הלוואי וכולם ילמדו מהם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *