מכור? קבוצת בגאריה האיטלקית נמצאת תחת חקירה לאחר שהבקיעה 8 שערים עצמיים ב 10 דקות

סקנדלים וכדורגל איטלקי הולכים יד ביד בשנים אחרונות, והנה מגיע עוד סקנדל שובר שיאים חדש – שמונה שערים תוך שמונה דקות. והשוס – כולם שערים עצמיים.

הכול החל כאשר ביום רביעי החולף נפגשו ב"קופה סיציליה" קבוצות בגאריה ובורגטה למחזור האחרון בבית משולש. הבית כלל גם את קבוצת פרטיניקאודס. כל השלוש משחקות במסגרת בליגה השמינית באיטליה.

בגאריה הייתה זקוקה לנקודה אחת בלבד על מנת להעפיל לשלב הבא של המפעל, אולם עשר דקות לסיום המשחק, היא מצא את עצמה בפיגור 4:3. אם לא די בכך, בתוך דקות ספורות (82 ו-83), בורגטה כבשה שני שערים נוספים ושחקני בגאריה הבינו שאת הנקודה שלהם, הם כבר לא ישיגו ולכן, התפנו לקלקל לצד השלישי.

borga

בדקות הסיום של המשחק, לעיניהם הנדהמות של שחקני בורגטה, החלו שחקני בגאריה לכבוש שערים עצמיים. אחד אחרי השני אחרי השלישי. שמונה בסך הכול, בין הדקות 84 ל-92, כולם מרגליהם של שלושה שחקנים, עד שתוצאת הסיום התייצבה על 3:14 לבורגטה. הסיבה: בזכות הפרש השערים שנוצר, בורגטה היא זו שעלתה לשלב הבא, על חשבון פרטיניקאודס.

ההתאחדות כבר הודיעה כי תיפתח בחקירה ומאמן פרטיניקאודס, ג'ובאני קמראטה, אמר: "אני לא מצליח להבין למה הם עשו את זה". נשיא ההתאחדות האיטלקית באזור סיציליה, סנדרו מורגנה, הוסיף: "באופן אישי אדאג לחקירה הזו ואקבע איזה סנקציות יינקטו".

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *