מי יהיו המבקיעים המובילים של יורו 2012

שערים שערים שערים. זה מה שאנחנו רוצים לראות בטורניר היורו שמתחיל בעוד מספר ימים. אבל מי יסיים כמלך השערים של הטורניר? את זה אנסה לנחש.

5. קלאס יאן הונלטאר – חלוצה הנפלא של נבחרת הולנד ושאלקה, היה מלך השערים של מוקדמות היורו עם 12 כיבושים. השאלה הגדולה היא אם הונטלאר יפתח בכל המשחקים. כרגע זה בכלל לא בטוח. סביר הלניח שההולנדים יגיעו לשלבים המכריעים של הטורניר, ולהונטלאר יש סיכוי להתברג בצמרת המבקיעים.

4. קארים בנזמה – חלוצה המצוין של נבחרת צרפת וריאל מדריד. הצרפתים יזדקקו לשערים של בנזמה, לאחר שהוגרלו לבית בכלל לא קל עם שבדיה, אנגליה ומאחרת – אוקראינה. לצרפת יש קשרים מצוינים שיוכלו לספק לבנזמה את הכדורים, כך שלמצבים טובים אין מה לדאוג, כל מה שנותר לו, זה להכניס את הכדור לרשת.

3. מריו גומז – החלוץ הענק (תרתי משמע) של באיירן מינכן ונבחרת גרמניה. סיים עם 26 שערים במדי באיירן מינכן בעונה שעברה, ו – 5 שערים במוקדמות היורו. הגרמנים יהיו חייבים את השערים של גומז על מנת להעפיל לשלב השני של טורניר היורו לאחר שהוגרלו ל"בית המוות", יחד עם הולנד, פורטוגל ודנמרק.

2. רובין ואן פרסי – נתן אולי את העונה הטובה ביותר בקריירה שלו בעונה האחרונה במדי ארסנל. את העונה האחרונה סיים עם 36 שערים במדי ארסנל. ההולנדים יצטרכו את השמאלית של ואן פרסי. בלי יכולת טובה של כוכב האורנג' להולנדים יהיה קשה לעלות לשלב הבא.

1. כריסטיאנו רונאלדו – הסקורר הכי טוב באירופה, ללא ספק. כבש 64(!!!) במדי ריאל מדריד בעונה החולפת. הישג חסר תקדים. הבקיע גם 5 שערים במדי פורטוגל במוקדמות היורו. האיש של הפורטוגלים, בלי השערים הנפלאים שלו לנבחרת פורטוגל אין סיכוי מול גרמניה, הולנד וסביר להניח שגם מול דנמרק הקשוחה. כריסטיאנו רונאלדו יצטרך להתעלות על עצמו, לתת טורניר גדול – וטורניר גדול אומר שערים, והרבה.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *