מטא וורלד פיס כנראה יחתום כמתאגרף בחברה של פלויד מייוות'ר (וידאו)

רון ארטסט aka מטא וורלד פיס הוא ללא ספק השחקן הכי מבדר ב – NBA. תמיד מספק את הכותרות שהעיתונאים מחפשים, ותמיד מוכן לדבר על הכל. הפעם היה זה אגרוף.

וורלד פיס צחק בעבר על האפשרות שהוא יצטרף לליגת ה – NFL, אבל תמיד היה רציני כאשר אמר שהוא רוצה להפוך למתאגרף מקצועני בנוסף להיותו שחקן כדורסל. הפורוורד של הלייקרס כל כך רציני בנושא, שהוא נפגש עם מספר מקדמי קרבות. הוא גם אמר שיתכן ויחתום עם חברת קידום הקרבות של פלויד מייוות'ר ג'וניור –  The Money Team.

"אני מכיר את פלויד…מאני טים. ויתכן מאוד ואחתום בחברת קידום הקרבות של מייוות'ר. דיברתי עם לו דיבלה, דיברתי עם פלויד, ודיברתי בקצרה עם בוב ארום. אני חושב שאני אחתום בסופו של דבר עם פלויד מייוות'ר" אמר מטא וורלד פיס לכתבת אלי סקבאך.

"אני צריך להתאמן לפחות במשך שנה. אני לא הולך לעשות את זה עכשיו, אבל אני לא יכול לחכות שתהיה לי ההזדמנות להכנס לזירה".

אין ספק שלראות את מטא וורלד פיס מתאגרף בזירה יכול להיות דבר נפלא. וזה בטוח ימשוך המון המון צופים. בעברו התבדח מטא שהוא רוצה להכנס לזירה עם לוחם ה – UFC – ראמפייג' ג'קסון. אני לא יודע אם זה יהיה מהלך כל כך חכם מצידו, אבל לאחר שנה של אימונים, ועם מספר יריבים לא קשים, הפורוורד המבדר בהחלט יכול לעשות דבר או שניים בזירת האגרוף. בכל מקרה, אנחנו נהנה.

צפו במטא וורלד פיס מדבר על קריירת האגרוף הקרבה ובאה:

קליק על הלייק ותקבלו את כל העדכונים היישר לפייסבוק שלכם


כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *