מחקר חדש קובע: מריחואנה רפואית עוזרת במניעת השמנת יתר

כל מי שעישן מריחואנה יודע שאחרי ג'וינט או שניים אתם מסוגלים לאכול את כל מה שנמצא במקרר, בארונות, ואולי תצטרכו לקנח בקפיצה ל AMPM הקרוב. אז זה בהחלט מפתיע שמחקר שנערך בארצות הברית טוען שמריחואנה יכולה לעזור במניעת השמנת יתר.

ob1

זאת לא תאוריה בגרוש. מומחי בריאות בארצות הברית בחנו ובדקו מידע שנאסף במהלך 12 שנים והגיעו למסקנה שלגליזציה של מריחואנה מעודדת אנשים להוריד משקל.

חוקרים מהאוניברסיטאות קורנל וסן דייגו מצאו שהתוצאה של הפיכת הצמח לחוקי הייתה ירידה של 6 אחוז בהשמנת יתר. האמונה היא שזה קורה מכיוון שזה מעודד אנשים לשתות פחות אלכוהול. אלכוהול מכיל כמות קלוריות גדולה מאוד והוא אחד הסיבות המרכזיות להשמנת יתר.

bo2



אבל הספליף היומי לא עוזר רק לצעירים, הוא יעיל מאוד גם עבור האוכלוסייה היותר מבוגרת. מריחואנה עוזרת לאנשים להתגבר על כאבים כרוניים ומאפשרת להם להיות יותר פעילים.

החוקרים כתבו:

"הממצאים האלה תואמים את ההשערה שלנו שחוקי מריחואנה רפואית מעודדים שימוש במריחואנה מטעמי בריאות אצל אוכלוסיה מבוגרת, ואצל אוכלוסיה צעירה הם יוצרים תחליף ומעודדים פעילות בעלת מספר מופחת של קלוריות. אכיפת חוקי המריחואנה הרפואית קשורים באופן ישיר לירידה של 2%-6% בהסתברות להשמנת יתר. ההערכה שלנו מציעה שחוקי המריחואנה מפחיתים ב 58$-115$ פר בנאדם לשנה את ההוצאות על תרופות הקשורות להשמנת יתר. "

ob3

זהו עוד מחקר בשורה ארוכה של מחקרים שמוכיחים את התועלת של הצמח עבור מגוון רחב של אנשים. עושה רושם שגם בקנדה וגם באירלנד מריחואנה תהפוך לחוקית בזמן הקרוב…מתי בישראל?

אולי החבר'ה בממשלה צריכים לראות מה קורה כאשר מזריקים קנביס אל תוך תאים סרטניים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *