מחקר חדש קובע: אנשים שנולדו בדצמבר הם חכמים יותר וחיים יותר שנים

הייתי רוצה לחשוב שהעובדה שנולדתי בנובמבר לא השפיעה על מסלול החיים שלי יותר מדי.

הדעה שלי תמיד הייתה שאני מי שאני, ושהשגתי את כל מה שהשגתי בזכות העבודה הקשה וההתמדה שלי בחיים. כתוצאה מכך מעולם לא חשבתי על חודש הלידה ה'אידיאלי'.

אך ישנם מחקרים הטוענים שתינוקות שנולדו בדצמבר זכו ליתרונות מסוימים ביחס לאחרים. כמובן, יתכן וחגיגות החנוכה יכולים להעפיל על יום ההולדת של הילד שלכם ואולי היה עדיף להימנע מזה, אך המדע חושב אחרת.

למשל, מחקר אחד מצא שתינוקות שנולדו בדצמבר בדרך כלל ישנים טוב יותר. המחקר המדובר טוען שהתינוקות שנולדו בחודש האחרון של השנה נרדמים מהר יותר ומוקדם יותר מאשר תינוקות שנולדו בקיץ.

מחקר נוסף טוען שהסיכוי שהם יהיו 'אנשי בוקר' גדול יותר.

לא רק זה, לתינוקות דצמבר יכולה להיות תוחלת חיים ארוכה יותר. מחקר שפורסם ב Journal of Aging Research הראה שהסיכוי שהתינוק שלכם יחיה עד גיל 100 לפחות הוא גדול יותר אם הוא נולד בדצמבר.

אם זה לא מספיק בשביל לשכנע אתכם, מחקרים אחרים הראו שאנשים שנולדו בין חודש ספטמבר לדצמבר נהנים מסיכון קטן יותר למחלות לב וכלי דם מאשר אלו שנולדו בחודשים האחרים.

זה כמובן מתחבר לטענות הקודמות.

ובנוסף נערך סקר בו עלה שתינוקות דצמבר נחמדים יותר באופן כללי. כן, אלו שנולדו בחודש ה 12 של השנה פחות עצבניים ויותר נחמדים.

Flickr

הכי חכמים

אבל אלו לא רק תועלות בריאות ויתרונות חברתיים הנמצאים באלו שנולדו קרוב לחנוכה. מחקר אחד טוען שלהיות הצעיר ביותר בכיתה יכול להפוך אתכם לחכמים יותר.

ובאופן סטטיסטי, הסיכוי שתינוקות דצמבר יהפכו לרופאי שיניים הוא גדול יותר מהשאר. ולמרות שרבים מאיתנו לא היו רוצים קריירה שנמצאת בתוך פה של אנשים אחרים, אי אפשר להכחיש שזו קריירה יציבה ומתגמלת.

Shutterstock

מי ידע?! מכירים מישהו שנולד בדצמבר? אם כן, תייגו אותם בתגובות. 

בינתיים, שתפו את הכתבה כדי שכמה שיותר אנשים יכירו בזה. 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *