מוסיקאי תובע את קווין דוראנט על שימוש בכינוי "Durantula"

כינויים לספורטאים מקצוענים בארצות הברית הם דבר שכיח, ולכל ספורטאי מפורסם (וגם הפחות מפורסמים) יש כינוי, אבל קווין דוראנט לא ידע שהכינוי שלו יביא לתביעה נגדו.

כשקווין דוראנט נהיה כוכב ב – NBA הרבה אנשים סברו שהוא צריך כינוי. אבל מסתבר שבחירת הכינוי "Durantula" לא הייתה הבחירה הטובה ביותר.

לפי דיווח של אתר הרכילות TMZ, קווין דוראנט נתבע בבית משפט פדרלי על ידי מוסיקאי שטוען שהכינוי "Durantula" שייך לו. מארק דוראנט (Mark Durante) גיטריסט שניגן עם להקות Public Enemy (אין קשר להרכב ההיפ הופ), The Aliens, The Next Big Thing, ולהקות אחרות בשנות ה – 80, טוען שהוא השתמש בכינוי "Durantula" שנים רבות, ושיש לו זכויות יוצרים על הכינוי.

בכתב התביעה נטען שמארק דוראנט אימץ את הכינוי "Durantula" כשם הבמה שלו, והוא השתמש בו כדי לשווק את המוסיקה, הקלטות, חולצות, גיטרות וציוד נלווה נוסף. הנציגים של קווין דוראנט טוענים שהם אינם משתמשים בכינוי, אבל המוסיקאי דוראנט טוען אחרת. לטענתו, חברת נייקי משתמשת בכינוי למכירת חולצות, ובאתר של קווין דוראנט אפשר לקנות כדורים חתומים שעליהם הכיתוב – Durantula.

יתכן ולמארק דוראנט המוסיקאי לא הייתה קריירה מזהירה, והוא רק רוצה כסף מקווין דוראנט. אבל אין ספק שזו אחת התביעות המטומטמות שרק בארה"ב אפשר לשמוע עליהן. ובכל זאת, אולי כדאי לקווין דוראנט לאמץ כינוי אחר. יש לכם רעיונות?

קרדיט לתמונה – Ball Don't Lie

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *