מונטי וויליאמס, מאמן ההורנטס מבקר בחריפות את מדיניות זעזועי המוח של ה – NBA

בשנים האחרונות ראשי ה – NBA הנחילו הרבה חוקים חדשים, חלקם טובים יותר וחלקם טובים פחות. חוק הפלופינג נכנס לפעולה השנה, וגם חוק הצגת השחקנים, אבל ישנו חוק אחד שהרבה מאוד מאמנים לא ממש מרוצים ממנו, ומונטי וויליאמס, מאמן ניו אורלינס הורנטס לא מפחד לומר זאת.

הרוקי הנפלא של ההורנטס, אנת'וני דיוויס סבל מזעזוע מוח קל במשחק נגד יוטה ג'אז ביום שישי לאחר שקיבל מרפק לראש מחברו לקבוצה, אוסטין ריברס. מאמנו, מונטי וויליאמס לא היה שמח כלל לאחר שה – NBA לא הרשו לדיוויס להצטרף לקבוצה למשחק בחוץ בשיקגו, נגד הבולס.

"זה משחק של גברים", אמר וויליאמס ל – ESPN. "הם מתייחסים לחבר'ה האלו כמו אל ילדים בני 5. הוא (דיוויס) ממש רצה ליסוע איתנו למשחק, אבל לא נתנו לו".

"אני משער שמה שקורה בליגת הפוטבול משפיע על מה שקורה ב – NBA כשמתעסקים עם המוח" אמר וויליאמס לפני המשחק נגד הבולס. "הוא קיבל מכה אתמול, זה קורה הרבה בכדורסל. פשוט עכשיו הם מתייחסים לכולם כאילו יש להם כפפות לבנות, ומגירות ורודות, וזה פשוט נמאס. הליגה היא פשוט ככה עכשיו".

וויליאמס חושב שהשחקנים הם אלו שצריכים להחליט אם הם יכולים לשחק או לא.

"אני לא אומר שאני לא אוהב את המדיניות. אנחנו צריכים להגן על השחקנים שלנו, אבל אני חושב שצריך לתת למילה של השחקנים יותר משקל בנוגע לאיך הם מרגישים. אני בטוח שאני סבלתי מ 4-5 זעזועי מוח בקריירה שלי, וזה לא הפריע לי. ה – NBA עושים מה שהם צריכים כדי להגן על השחקנים, אבל זה לא ה – NFL. לא מקבלים כל כך הרבה מכות לראש. אני מבין את זה, אבל כמאמן, אני מתנהג כמו תינוק בנוגע לזה. אני רוצה שהשחקנים שלי יהיו מוכנים לשחק, זו השורה התחתונה. אני פשוט תינוק בנושא".

אם לשפוט על פי מקרי כבר, יתכן והמאמן וויליאמס יקבל קנס נחמד על כך שהוא מבקר את מדיניות הליגה. אבל בהחלט יש משהו בדברים שהוא אומר. בסופו של דבר ההחלטה אם לשחק או לא צריכה להיות של השחקן ושל רופא הקבוצה, ולא של הליגה.

בכל מקרה, נקווה שנראה את דיוויס כמה שיותר על המגרש, כי הוא בהחלט הרוקי לצפות בו. צפו בביצועים של אנת'וני דיוויס ממשחק פתיחה העונה:

קליק על הלייק ותקבלו את כל העדכונים היישר לפייסבוק שלכם


כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *