מה ששני הורים אוהבים עשו למען הבת היפה שלהם הביא אותי לדמעות

זו לא הפתעה שרוב ההורים יעשה פחות או יותר הכל בשביל הילדים שלהם, אבל לפעמים, המסירות של ההורים הולכת רחוק יותר ממה שהייתם מצפים. 

כך היה במקרה של טניה ואדם פיליפס, הורים של 4 ילדים, שהגיעו להחלטה אמיצה שתבטיח שהבת שלהם, האני ריי, לכולם לא תרגיש שונה.

hn1

האני ריי בת השנה וחצי נולדה עם כתם לידה גדול שמתחיל מכף הרגל שלה ועד לגב התחתון. ההורים שלה חששו שבגלל כתם הלידה היא תרגיש מנודה ובודדה בחייה הבוגרים.

אז ההורים הנפלאים שלה החליטו שהיא לא תהיה היחידה עם כתם לידה. ההורים אדם וטניה קעקוע העתק מדויק של כתם הלידה על הרגל הימנית שלהם. בדיוק כמו כתם הלידה של האני ריי.

hn2

זה נראה כמו צעד קצת קיצוני,אבל בשביל טניה זה היה מהלך טבעי לחלוטין: "כמו כל אמא, לא רציתי שהיא תרגיש שונה", אמרה טניה למירור האנגלי. "רציתי שהיא תהיה בדיוק אותו הדבר כמו כל ילד בריא אחר. ולמרות שכתם הלידה אינו מסוכן, ידעתי שיכולה להיות לו השפעה גדולה על שארית חייה".

hn3

בחודשים הראשונים ההורים של האני ריי שמרו על הרגל שלה מכוסה. אבל הפחד הגדול של טניה התממש כאשר הן הלכו לקניות במזג אוויר חם והאני ריי לבשה שמלה. טניה ראתה זוג מבוגר מבצע ומדבר בלחש על הרגל של הבת שלה. זה מאוד הטריד אותה, אז היא ובעלה אדם הלכו ועשו קעקוע מדויק של כתם הלידה של הבת שלהם כדי שהאני ריי לא תתבייש ותרגיש גאה בכתם הלידה כשהיא תהיה מבוגרת יותר.

hn4

היום, לטניה, אדם והאני ריי יש את אותו כתם לידה, ולמרות שהאני ריי היא רק תינוקת, נראה שהיא מאוד אוהבת את זה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *