מדענים: יש דבר אחד בתמונה הזו שעליכם להימנע ממנו בחדרי מלונות – יכולים לנחש מהו?

להזמין חדר במלון ללילה אחד או שניים זה מסוג הדברים שכל אחד צריך לעשות מפעם לפעם. ההרגשה שאתם מורידים את המזוודות, לובשים חלוק ונכנסים למיטה רכה ומזמינה…אין דבר טוב מזה.

אבל הפעם הבאה שאתם עושים צ'ק אין במלון, יש מידע שכולם צריכים להכיר.

מדענים קבעו מהו הדבר הכי מלוכלך שתמצאו בחדר מלון ממוצע. ולא, זה לא מה שאתם חושבים…

Shutterstock

כולם יודעים שחדרי מלונות אינם נקיים במאת האחוזים. אחרי הכל, תחשבו כמה אלפי אורחים היו בחדר לפניכם, התהלכו במקום בו אתם הלכתם, ישנו במיטה שאתם ישנים, התקלחו…הבנתם את הנקודה.

כשחדרניות ומנקות עושות את העבודה שלהן, זה הגיוני להניח שהן יפספסו מקום או שניים מפעם לפעם. אבל מה שרוב האנשים לא חושבים עליו זו העובדה שהחיידקים ששורדים נמצאים בדרך כלל במקומות הכי מפחידים.

כשאנשים חושבים על הצטברות של חיידקים מאורחים קודמים, הם אולי חושבים על השטיח, כוסות השתייה, אולי בשירותים…אז זה בהחלט מפתיע לגלות שהחלק הכי מלוכלך בחדר המלון הוא משהו אחר לגמרי.

Shutterstock

זה לפי מחקר שנערך על ידי חוקרים מאוניברסיטת יוסטון שבארצות הברית. הם רצו לדעת מצטברים הכי הרבה חיידקים בחדרי המלון, לכן בדקו 19 חדרי מלונות שונים ב 3 ערים שונות.

הם לקחו דגימות מכל ס"מ של כל חדר. בדיוק כך, הם לא פספסו כלום, כולל ידיות הדלתות, אהילים, מתגי האור, וכל מה שבאמצע.

התוצאה? ב 81% מהמשטחים היו שאריות חיידקים – ולהפתעתם הרבה, הם הבחינו שהצטברות החיידקים הגדולה ביותר הייתה על…השלט של הטלוויזיה.

הגאדג'ט הקטן הזה, כמו רוב שאנו מתעסקים איתם הרבה ואז משאירים במקומות שונים בחדר, היה כל כך מלא בחיידקים שאתם תופתעו. בואו נגיד שהדבר הכי טוב בשבילכם הוא לשטוף ידיים אחרי שאתם מזפזפים בחדר המלון.

עבור אלו מכם שתוהים, הכיור בשירותים, כצפוי, היה מלא בחיידקים גם כן, כמו גם האהיל ליד המיטה. ומה שיותר מפחיד הייתה רמת החיידקים על עגלות הניקיון של המנקות.

כשהעגלות כל כך מלוכלכות, זה מעלה את הסיכוי להעברת חיידקים מחדר לחדר.

אז אם אתם מתכננים את החופשה הבאה שלכם במלון, זה כנראה הדבר האחרון שאתם רוצים לקרוא. אבל יחד עם זאת, המחקר הזה לא נועד כדי להפחיד אנשים, אלא כדי לעודד מלונות לפקח על הניקיונות שלהם.

אנחנו היינו מנחשים שהשטיחים או המיטות, אבל העובדה שהשלט של הטלוויזיה כל כך מטונף? לא היה לנו מושג! אנחנו משערים שגם אתם לא חשבתם כך.

שתפו את הכתבה עם החברים והמשפחה שלכם כדי שגם הם ילמדו את האמת לגבי חדרי מלון. שטיפת ידיים בהחלט יכולה לעזור, ואנחנו חושבים שלכולם מגיע לדעת את המידע הזה לפני שהם עושים צ'ק אין.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *