מדענים אישרו שהצמח העצמתי הזה מחסל סוגים רבים של סרטן

זאת תרופה טבעית שהחלו להשתמש בה לפני זמן לא רב ומחקרים שנערכו לאחרונה הראו שיש לה יכולת מצוינת בחיסול תאים סרטניים  – כמו של סרטן הריאות שנגרם כתוצאה משחיפה לאסבסט, גידולים במעי הגס, סרטן השד וסרטן הערמונית.

מקור הצמח הזה הוא מרכז ודרום אמריקה והוא גדל באופן טבעי במקסיקו, הקריביים, קולומביה, פרו ו-ונצואלה.

הצמח מפורסם בזכות היכולת שלו להרוג תאים סרטניים. לפי מחקרים מדעיים, לפרי הגרביולה יש תבנית ההורגת תאים סרטניים, ולפי מספר מומחים היא חזקה פי 10,000 מתרופות כימותרפיות.

pad

הגרביולה עובדת בכמה שלבים – יש לה את היכולת להרוג תאים סרטניים אך אין לה תופעות לוואי, היא מחזקת את המערכת החיסונית, ומונעת זיהומים קטלניים, והיא עוזרת לשחזר אנרגיה חיונית.

לפי מחקרים של חברות תרופות בארצות הברית, הגרביולה מחסלת תאים סרטניים ב 12 סוגים שונים של סרטן (אם כי חשוב לציין שהמחקרים עוד לא נוסו על בני אדם, אלא רק בתנאי מעבדה), כולל סרטן המעי הגס, סרטן השד, הערמונית, הריאות, והלבלב. הגרביולה אינה הורגת תאים בריאים, אלא רק את התאים הסרטניים.

תועלות בריאותיות שתקבלו מפרי הגרביולה

הזרעים של הפרי עוזרים להילחם נגד בחילות והקאות. את העלים של הצמח אפשר להכניס לתבשיל, ולמרוח אותו על הקרקפת, זה מחסל כינים ומחזק את שורש השיער. אם אתם סובלים מפציעה, עלים טריים ומעוכים יכולים לחולל פלאים. אם אתם סובלים מאקזמה, עלי הגרביולה הם טיפול טבעי מצוין.

האם אפשר לרפא את הסרטן עם מיץ גרביולה?

לגרביולה יש יכולת מצוינת להילחם במחלת הסרטן. נערכו מחקרים (קישור למחקר) שהוכיחו שהגרביולה מעטה את קצב גידול התאים הסרטניים בהשוואה לטיפולי כימותרפיה מסורתיים. לגרביולה יש יכולת מצוינת להילחם בסרטן.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *