מגישת החדשות הזאת הפכה ללהיט ענק אחרי שלבשה חולצה פתוחה באודישן שלה

להפוך למגיש או מגישת טלוויזיה זו לא משימה פשוטה. אתם צריכים מזל, נחישות, יכולת, עבודה קשה, וכמובן – להכיר את האנשים הנכונים. זה לא שתמצאו מודעה בעיתון למשרה כזאת. בדרך מגישות חדשות הן אלו שמקריאות את הכותרות, אבל בחורה אחת שממש רצתה להיות מגישה היא זאת שעשתה את הכותרות.

כאשר אניקי בראקז' עשתה אודישן לערץ טלוויזיה אלבני, היא החלטה ללבוש חולצה חושפנית למדי כדי לקבל את תשומת ליבו של הבוס. והרעיון שלה בהחלט עבד מכיוון שהיא קיבלה את העבודה. אנקי בת ה 21 אמרה, "זה היה ברור שאם אני רוצה להתקבל אני צריכה להציע משהו שונה". מסתבר שהרעיון שלה ל 'משהו שונה' הייתה חולצה פתוחה שלא משאירה שום דבר לדמיון.

enk1



מסתבר שאלו שהחליטו לתת עבודה לאניקי הם לא המעריצים היחידים של גישת 'אם יש לך תראה את זה' מכיוון שהרייטינג של הערוץ כבר מרקיע שחקים. ובנוסףף, הפופולריות שלה לא נשארה רק בארץ שלה אלבניה, כאשר אחד הסרטונים שלה הפך ללהיט ענק במדינה השכנה סרביה.

enk2

אניקי חושפת: "זה לא רק שיש תחרות בשביל להופיע בטלוויזיה, אבל יש גם תחרות בין הערוצים. פשוט מצאתי דרך לשים עצמי בקדמת הבמה וגם להבטיח שלערוץ שלי יהיה את הרייטינג הטוב ביותר".

enk3

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *