לקראת עונת 2014/15: סיכום 20 המועמדים לתואר מצטיין העונה בעולם. פרויקט בשני חלקים (רועי שליסמן)

עונת 2014/15 הבאה עלינו לטובה מביאה איתה סופרסטארים רבים שמקווים לתת את אחת העונות הטובות בקריירה. לכבוד העונה הבאה עלינו לטובה החלטתי לדרג את 20 המועמדים העקחריים שלי לתואר מצטיין העונה באירופה. פרוייקט זה יבוא בני חלקים: מקמות 20-11 ומקומות 10-1. חשוב לציין שהכתבה היא בגדר דעה בלבד ואם אתה לא מסכימים- טקבקו. בואו נתחיל!

כמעט נכנסו: אוזיל, פאברגס, ראקיטיץ, סרחיו ראמוס, שוויני, רובן, רוני, אגוארו וטבס.

מקום 20– אלכסיס סאנצ'ס

קבוצה– ארסנל

נבחרת – צ'ילה

"איזה שער נפלא של הצ'ילאני הנפלא הזה" כך אמר יורם ארבל לאחר אחד משעריו של אלכסיס בקלאסיקו, והוא צודק. אלכסיס הוא שחקן נפלא בעל יכולות נפלאות והמעבר שלו לארסנל היה מצויין. הסיבה שהוא במקום ה-20 היא שלמרות הכול אלכסיס עדיין לא נתן עונה ברמת על.

מקום 19 – צ'ירו אימובילה

קבוצה – דורטמונד

נבחרת – איטליה

צ'ירו הנפלא שעשה עונה ענקית במדי טורינו בה סיים כמלך שערי הליגה האיטלקית עבר עוד לפני המונדיאל לדורטמונד והוא כבר כובש בצרורות. אימובילה הוא ללא ספק שחקן העתיד של הנבחרת והכדורגל האיטלקי ויש לו, לשמחתו, עוד הרבה שנים להשתפר.

מקום 18 – ראחים סטרלינג

קבוצה – ליברפול

נבחרת – אנגליה

תגלית העונה בפריימרליג אשתקד מוכן ומזומן לעונה נוספת. לאחר שבעונת הבכורה בליברפול פיספס בקצת את האליפות הראשונה של המרסיידס לאחר 24 שנה הוא מוכן לתת עונה גדולה ואולי אולי לסיים אותה עם הבכורה.

מקום 17 – אנדרס איינייסטה

קבוצה – ברצלונה

נבחרת – ספרד

לעמיתים כמו מסי ומסצ'רנו הוא גם חווה מונדיאל מאכזב. העונה לא תהיה העונה שבה ברסה רק תנסה לאחות שברים אלא היא תלך על כל הקופה, ואם וכאשר זה יקרה אני מאמין שאחד האחראים העקריים לכך יהיה אנייסייטה

מקום 16 – טוני קרוס

קבוצה – ריאל מדריד

נבחרת – גרמניה

טוני קרוס עבר הקיץ הרבה. הוא זכה בגביע העולם כבר בגיל 24 והשלים מעבר מאלופת אירופה היוצאת למכהנת. קרוס יהיה העונה לטעמי אחד הברגים החשובים במכונה של אנצ'לוטי שהשתדרגה העונה. המבחן הראשונה של הגרמני היה מחר מול סביליה בסופר קאפ האירופי.

מקום 15 – דויד לואיז

קבוצה – פ.ס.ז'

נבחרת – ברזיל

לואיז נתן אשתקד עונה אדירה במדי צ'לסי שהסתיימה לצערו ללא שום תואר משמעותי. כאמור לואיז נתן גם מונדיאל נפלא עד לתצוגת הנפל מול הגרמנים ואפילו כבש שני שערים. העונה יש לואיז מבחן גדול לאחר שנרכש בסכום עתק ע"י פ.ס.ז והפך לשחקן ההגנה היקר בהיסטוריה: לזכות לפחות באליפות צרפת אם לא יותר. לדעתי לואיז ייתן עונה ענקית ואני באופן אישי מקווה שפ.ס.ז תגיע העונה לפחות לחצי גמר הצמפיונס.

מקום 14 – פרנק ריברי

קבוצה – באיירן מינכן

נבחרת – צרפת

למקום ה- 14 מגיע האיש שנבחר אשתקד לשחקן השנה באירופה והיה בין הפיינליסטים לכדור הזהב. ריברי הוא שחקן בחסד עליון והסיבה שהוא לא נכנס לעשרייה היא הפציעה שספג בגבו ופספוס המונדיאל. אני מקווה שריברי ייתן עוד עונה גדולה אבל יחסית לשאר השחקנים שלפניו ברשימה זה כרגע המקום הראוי לו.

מקום 13 – ניימאר

קבוצה – ברצלונה

נבחרת – ברזיל

הכוכב הברזילאי הצעיר שהחל את דרכו בסנטוס הפך עד מהרה לתקווה של אומה כבר בגיל 23. לצערו הרב הוא נכשל עדיין, למרות התחלה מפוארת לקריירה, בהבאת תואר משמעותי, לאחר שנכשל בגביע העולם ואשתקד עם הבאלגורנה. אני סמוך ובטוח שהעונה של ניימאר תהיה גדולה ואני לא אתפלא אם יגיע למעל ל- 17 שערים אך עדיין חשוב לזכור את הפציעה מהמונדיאל ואת העובדה שהוא עוד צעיר.

מקום 12 – רדמל פלקאו

קבוצה – מונאקו

נבחרת – קולומביה

הסיפור העצוב של העונה החולפת. האיש שבו תלתה עייניים אומה שלמה נפצע פציעה שגמרה לו את העונה וכמובן את המונדיאל. פלקאו נתן אשתקד עד לפציעה שלו עונה נפלאה והשכיל לכבוש בצרורות. העונה אני סמוך ובטוח שפלקאו ייתן בפן האישי עונה גדולה יחסית לשחקן שחוזר מסוג כזה של פציעה, אך איני בטוח שזה ייתבטא, לצערו, בפן בקבוצתי.

מקום 11 – רובין ואן פרסי

קבוצה – מנצ'סטר יונייטד

נבחרת – הולנד

ר.ו.פ הנפלא נתן מונדיאל אדיר ובנוסף גם היה אחד הבודדים בעונה הכושלת אשתקד עם מויס, שנראה במיטבו. העונה ר.ו.פ לא יהיה אמנם באירופה אבל אני בטוח שהוא יהיה אחד מאלה שיובילו את ואן חאל לאירופה של עונה 2015/16. בפן באישי אני לא אתפלא אם הוא אף יעבור את מכסת 27 השערים העונה בליגה.

עד כאן חלק א' של הדירוג. בקרוב חלק ב' מקומות 10-1. בינתיים מוזמנים להגיב.

One thought on “לקראת עונת 2014/15: סיכום 20 המועמדים לתואר מצטיין העונה בעולם. פרויקט בשני חלקים (רועי שליסמן)”

  1. לא ברור שכיום ווין רוני הוא החלוץ הטוב בעולם.???

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *