לפי המדע, כך תגרמו לאישה לחוות אורגזמה

ליצור לעצמכם שם של אלילי סקס לא מצריך שש שעות של משחק מקדים טנטרי. רספיוטין למשל הסתמך על העובי שלו (כך מספרים), אבל עכשיו FiveThiryEight נכנסו לתמונה עם עצה אורגזמית משלהם: תעברו לאנאלי.

בשנת 2009 הסקר הארצי לבריאות והתנהגות מינית שאל 1931 מבוגרים אמריקנים בגילאי 18-59 על ההתנסות המינית האחרונה שלהם. התוצאות של הסקר הראו שגברם חווים יותר אורגזמות מאשר נשים – 91% מהגברים אמרו שהם חוו אורגזמה בהתנסות המינית האחרונה שלהם, לעומת 64% מהנשים.

באופן מעניין היה גם פער בתפיסה מה היא אורגזמה. 85% מהגברים אמרו שבת הזוג שלהם חוו אורגזמה – מספר גבוה בהרבה מאשר הנשים שאישרו שהן באמת חוו אותה.

מה שאומר שני דברים: או שנשים מזייפות את זה, או שלגברים אין מושג מתי בת הזוג שלהם גומרת.

באופן מפתיע המחקר מצא שסקס אנאלי הוא המנצח הגדול עבור נשים וגם עבור גברים – 100% מהגברים ו 94% מהנשים אמרו שהם חוו אורגזמה במהלך סקס אנאלי. אך מתוך 1931 הנשאלים רק 25 גברים ו 31 נשים אמרו שהם עשו סקס אנאלי. אז קחו את התוצאות בעירבון מוגבל.

se2

יתכן גם שנשים שמנסות סקס אנאלי יותר פתוחות לדברים חדשים במיטה, ויתכן והן יותר בטוחות במיטה, מה שיכול לעזור להן לחוות אורגזמה.

כמובן שזה לא אומר שאם תעשו סקס אנאלי או כל סקס אחר לצורך העניין תחוו אורגזמה. המחקר מציין שככל שתעשו יותר סקס באותו מפגש מיני, כך הסיכוי שלכן לחוות אורגזמה גדל.

89% מהנשאלים שציינו שעשו חמישה אקטים מיניים באותו מפגש (כל הכבוד להם, באמת.) אמרו שהם חוו אורגזמה.

אחרי חמישה אקטים בהחלט הייתי מקווה לחוות לפחות אורגזמה אחת.

se3

בסופו של יום קשה לכמת את זה מכיוון שכל אחד הוא שונה. לכולנו יש כפתורים שונים שמדליקים אותנו, ועל כל אחד מהם צריך ללחוץ באופן שונה ולכמות זמן שונה, אז אל תרוצו לקנות חומר סיכה תוך כדי תכנון מפגש אנאלי קרוב.

כדי להגיע לתוצאות טובות צריך לגוון, להבין, להרגיש, ובעיקר לא לחשוב על עצמכם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *