למה אסור לתת לקטאר לארח את מונדיאל 2022?

שבוע שעבר רוסיה וקטאר הוכרזו כמארחות של המונדיאל בשנת 2018 ו – 2022. רבים אמרו שאנגליה הייתה צריכה לזכות באירוח על פני רוסיה, אך אני חושב שזו הזדמנות מצוינת עבור הרוסים. מצד שני, כאשר קטאר הוכרזה כמארחת של מונדיאל 2022 רגשותיי היו מעורבים. מצד אחד, יהיה מעניין מאוד לראות מה הנסיכות העשירה הזו תעשה, הן מבחינת אצטדיונים, הן מבחינת האטרקציות שיציעו לאוהדים הרבים שצפויים להגיע, והן מבחינת טכנולוגיות חדישות שהן יציגו.

רגשותיי היו מעורבים. עד היום. היום אני חושב שאסור לתת לקטאר לארח את המונדיאל. למה? בגלל הדברים שאמר נשיא פיפ"א, ספ בלאטר. בלאטר אמר להומוסקסואלים – "הימנעו ממין בקטאר". מהסיבה הפשוטה הזו פשוט אסור לתת לקטאר לארח את המונדיאל.

זה לא משנה מה דעתכם על הומוסקסואלים, לא זו הנקודה. הנקודה היא, שאירוח המונדיאל בקטאר מונע מאזרחי העולם לקיים את זכויותיהם הבסיסיות. ברגע שנוצר כזה מצב, זה היה צריך להדליק נורה אדומה אצל ראשי פיפ"א.

הנה עוד כמה סיבות מדוע אסור לתת לקטאר לארח את המונדיאל:

אלכוהול – בקטאר אסורה מכירת אלכוהול על פי חוק. האם אתם מעלים על דעתכם שיתקיים מונדיאל, יגיעו מאות אלפי תיירים מכל רחבי העולם, ולא ימכרו אלכוהול? אני חושב שאיסור מכירת אלכוהול יגרום יותר נזק מאשר אם כן ימכרו אלכוהול. בנוסף, זה יפתח דלת לכל מיני עבריינים, ארגוני פשיעה וכו' אשר ימכרו אלכוהול באופן לא חוקי ומוסדר.

בנוסף, ספונסרים. חברות כמו הייניקן, קרלסברג ועוד חברות ענק תמיד משתתפות כנותנות חסות לאירועים כאלו. האם פיפ"א תהייה מוכנה להפסיד חסויות מחברות ענק כמו אלו? קשה לי להאמין…

לבוש – קטאר היא מדינה מוסלמית. במדינה מוסלמית כמו מדינה מוסלמית לא תראו בנות בחצאיות קצרות או גופיות. האם אפשר לצפות מאוהדות נבחרת ברזיל שילבשו בגדים ארוכים בחום של 50 מעלות בחודשי הקיץ בקטאר?

כל הבחירה הזו בקטאר היא תמוהה ולא מובנת, ועושה רושם שראשי פיפ"א ראו רק דולרים לנגד עיניהם. התפרסמו הרבה מאוד ידיעות לגבי שחיתויות במסדרונות פיפ"א, אך לא מצאו הוכחות לכך עד כה. אין ספק שבחירתה של קטאר למארחת מונדיאל 2022 רק מחזקת את החשדות הללו.

בחזרה לעמוד הבית – קליק על אתר הספורט

One thought on “למה אסור לתת לקטאר לארח את מונדיאל 2022?”

  1. כל מילה בסלעעע אין ספק שזה מאוד בעייתי ושחיתות?? נו באמת גלעדד זה חלק מהכדורגל שלנו בעולם ובטח ובטח בארץ אז אין מה להתפלא…

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *