לבחור הזה לקח שנתיים להבין שהכלבים שלו הם למעשה דובים שחורים

אני לא מומחה בזיהוי בעלי חיים, אבל אני לא חושב שצריך להיות זואולוג כדי לדעת את ההבדל בין כלב ודוב. וואנג קאיו אולי רצה להיות זואולוג בעבר, אבל רצונות לחוד ומציאות לחוד, והיום הוא מגדל בננות.

be1

אך זה לא מנע ממנו לקנות בטעות שני גורי דובים – כשהוא חושב שהם גורי כלבים. וואנג קאיו, מהכפר יונאן שבסין, קנה את 'הכלבים' מאדם ויאטנמי בזמן שהוא שתל בננות בגבול ויאטנם-סין. המכירה הזאת מעבר לגבול הייתה כנראה תרגיל ההונאה הטוב ביותר שהויאטנמי הזה. אחרי הכל, אם וואנג היה רוצה לסגור איתו חשבון על התרגיל שעשה לו, הוא היה צריך לחצות את הגבול או לטפס מעל עצמי הבננה ששתל.

be2

אני משער שכאשר הם הלכו על שתי הרגליים האחוריות זה היה צריך להדליק נורה אדומה של וואנג, אבל רק אחרי שנתיים, כשוואנג קרה עלונים של שמורות טבע, הוא הבין מדוע הגורים שלו מתנהגים באופן 'מוזר'. לגורים גם הייתה תשוקה גדולה מאוד לאוכל (כולל התרנגולות של וואנג, אותם הם אכלו), והם שקלו כ 45 ק"ג כל אחד.

be3

לפי פנג לינגווי, דובר של מרכז חילוץ בעלי חיים, החיות זוהו כשדובים שחורים אסייתים – זכר ונקבה. בגלל כריתת היערות, דובים שחורים אסייתים נחשבים ל'פגיעים'. עוד סיבה מדוע הם צריכים ללכת למקום מוגן.

be4

אז לפחות וואנג בילה שנתיים, כנראה נעימות עם גורי הדובים. כי מי לא היה רוצה גור של דוב? הם היצורים הכי חמודים בעולם. אבל טוב שלקחו אותם ממנו לפני שהם הפסיקו לאכול אותו. זה לא היה נגמר טוב לאף אחד.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *