למדו איך לזהות כאבי ראש מסוכנים

כאבי ראש קורים.

כולנו חווים אותם בעבר ובדרך כלל הם כאבים קלים ומעצבנים שאנחנו מקבלים בגלל ילדים צורחים או סיטואציות מלחיצות. אבל בפעמים אחרות הם יכולים להיות בלתי נסבלים. אנחנו בדרך כלל לוקחים אדוויל או אקמול, מנסים לשכב ולהרגיע את הגוף שלנו עד כמה שאפשר.

כאבי ראש הם אומנים שכיחים, אבל חשוב לא לזלזל בכל כאב ראש שיש לנו. אם אתם סובלים מהם לעיתים תכופות, יתכן והגוף שלכם שולח לכם מסר שמשהו אחר קורה, וזה כבר עסק רציני.

הנה הסוגים המסוכנים של כאבי ראש שכדאי לשים אליהם לב:

1. כאבי ראש 'הרעם'

אלו לא ימשכו זמן רב, אבל הם חזקים ביותר. אתם יכולים להגיע ממצב של הרגשה נורמלית למצב של כאב ראש שהולם בחוזקה תוך דקה אחת בלבד. כאבי ראש הרעם יכולים להיות רציניים מאוד, ויתכן והם קשורים לדימום סביב המוח.

2. כאב ראש לאחר פציעה

אתם יכולים לסבול מפציעת ראש קלה ועדיין לסבול מכאבי ראש עזים לאחר המקרה. אחרי כל פגיעת ראש, חשוב ליצור קשר עם הרופא. פעמים רבות כאבי הראש האלה קשורות לזעזוע מוח.

kev



3. כאב ראש אחרי התעוררות

בדרך כלל שינה טובה תהיה התרופה הטובה ביותר למניעת כאב ראש בבוקר. אבל אם אתם עדיין חווים כאב ראש מוקדם בבוקר, יתכן וזה משהו חמור מאוד, אפילו עד גידול במוח.

4. כאב ראש פתאומי

בדרך כלל כאב ראש טיפוסי של מתח נבנה לאורך זמן. אבל אם אתם סובלים מכאב ראש פתאומי וחזק, שמגיע יחד עם חולשה בפנים, רגליים וידיים, חוסר תחושה בצד אחד של הגוף, וקושי לדבר, אז זה יכול להיות סימן להתקף לב.

הנה כמה סימני אזהרה לכאב ראש מסוכן:

*כאב ראש אחרי סקס או אימון
*קוצר נשימה
*ראייה מטושטשת
*כאב ראש שמתגבר עם הזמן
*כאב ראש שלאחר יש בחילה והקאות
*התקפים
*כאב ראש שמשנה מיקום ותדירות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *