כך תאמנו את המוח שלכם להירדם תוך פחות מדקה

בעיות שינה זו מגפה כלל עולמית. יש מעל 70 הפרעות שינה מוכרות. רובן קשורות לחוסר היכולת להירדם.

כאשר אתם לא ישנים מספיק אתם פחות פרודוקטיביים וחסרי מנוחה יום למחרת. למטה תלמדו שיטה שתעזור לכם להירדם, ואם היא עוזרת לכם, אנו ממליצים לכם לבדוק שיטות נשימה נוספות אשר יכולות לעזור לכם עם בעיות רבות.

כאשר אתם שוכבים ומתכוננים לשינה, נסו להיכנס לתוך הגוף שלכם. שימו לב לאיך הגוף שלכם מרגיש. הוא וודאי כואב מהיום שעברתם. נסו להיות מודעים לנשימה שלכם, תשלטו בה, תנשמו עמוק ולאט. כאשר מחשבות צצות לכם בראש, הכירו בהן וחייכו אליהן. שחררו אותן, אל תיכנסו לתוכן.

אם האורות דולקים, כבו אותם. תנשמו דרך האף וספרו עד ארבע, ואז החזיקו את הנשימה במשך 7 שניות. הוציאו אוויר דרך הפה וספרו עד 8. אם אתם מאבדים את הספירה באמצע, התחילו מהתחלה. כאשר מחשבה צצה לכם בראש, חייכו אליה ושחררו אותה. אם תנסו להכריח את המוח להירגע, הוא רק יזין אנרגיות נוספות שאתם מנסים להיפטר מהן.

הטכניקה הזאת מגיעה מד"ר אנדרו וויל, פרופסור באוניברסיטת הארוורד, שלומד מדיטציה, נשימה ואיך אפשר להשתמש בהן כדי להילחם בלחץ ומתח. השיטה הזאת מאטה את קצב הלב, היא גם משחררת כימיקלים במוח שלנו שמרגיעים אותנו, כמו סרוטונין. הטכניקה מצריכה מספיק אנרגיה מנטלית כדי להתמקד באיזון העדין בין הגוף לנפש.

צפו בסרטון למטה כדי ללמוד עוד אודות השיטה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *