ילד בן 14 בשם פייטון מאנינג לא יכול לפתוח חשבון פייסבוק בגלל השם

כל ילד בן 14 מקולורדו היה רוצה להיקרא פייטון מאנינג, במיוחד עכשיו שהקוורטרבק מנסה להוליך את הדנבר ברונקוס לסופרבול. ובמובן מסוים זה נכון גם לגבי פייטון סקוט מאנינג בן ה – 14 מליטלטון, קולורדו. אבל כשהוא מנסה לעשות משהו פשוט כמו לפתוח חשבון פייסבוק, השם פייטון מאנינג נמצא בעוכריו. 

"לפעמים אנשים לא מאמינים לי" אמר התלמיד שלומד בכיתה ח' לדנבר פוסט. "הם חושבים שאני מנסה לחקות אותו. פייסבוק לא נותנים לי להשתמש בשם שלי בכלל, לא משנה כמה פעמים אני מנסה".

ההורים של פייטון, מיק וקים, קראו לבן שלהם על שמו של פייטון מאנינג, שחקן הפוטבול, לאחר שזה הודיע שיחזור לשנה הרביעית במכללת טנסי בשנת 1997. הם אהבו את העובדה שפייטון נשאר בבית הספר, ומסיים את התואר שלו, והם החליטו לתת לו את הכבוד ולקרוא לבן שלהם שנולד ב – 1998 על שמו.

"לא היינו קוראים לו על שמו של פייטון אם היינו יודעים שהוא הולך להיות שחקן פוטבול אגדי, שלא נדבר על אגדה בדנבר", אמרה קים. "אנחנו לא מושפעים מסלברטים. פשוט חשבנו שזה שם מצוין, והוא היה מלא בכוח ואופי. לפייטון היו הרבה תכונות שאתה רוצה שיהיו בבן שלך. והבן שלנו עמד בכל הציפיות".

כנראה שההורים של פייטון מאנינג (הילד) לא עקבו אחרי פוטבול, כי לא הרבה אנשים חשבו שפייטון מאנינג (שחקן הפוטבול) לא יהיה כוכב ב – NFL. פייטון מאנינג הצעיר אמר שהוא עוקב אחרי הקוורטרבק בק האגדי מאז שהוא מבוגר מספיק בשביל להבין פוטבול.

"יש לי בובה שלו בחדר, קלף הרוקי שלו, ופוסטרים בכל מקום" אמר פייטון הילד. "הוא השחקן האהוב עלי, וזה שיש לו את אותו השם זה מגניב ביותר. זה לא שכולם מדברים על זה כל הזמן, אבל כשכן מדברים, אני אוהב את זה. יש לו קלאסה, ואני אוהב את זה".

כל הכבוד לפייטון הצעיר שלא כועס על כך שהוא לא יכול לפתוח חשבון פייסבוק עם שמו. אבל אולי פייטון המבוגר צריך לעשות את המעשה הנכון, ולעשות איזו שיחה עם מארק צוקרברג, שלפחות יתנו לילד לפתוח חשבון פייסבוק.

קליק על הלייק ותקבלו את כל העדכונים היישר לפייסבוק שלכם


כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *