ילדים עם תסמונת דאון הצטלמו כדמויות דיסני כדי לחגוג את כל צורות היופי

צלמת מבריטניה זוכה לשבחים רבים בזכות הצילומים שלה בהם מוצגים ילדים עם תסמונת דאון המחופשים לנסיכות ונסיכי דיסני.

ניקול פרקינס, מניקול לואיז צילום, ביימה סשן צילומים בשם Down with Disney כדי להגביר את המודעות לתסמונת דאון. התוצאה? ובכן, פשוט נפלאה.

לפי הדיווחים, ניקול חשבה על הרעיון כשעבדה כצלמת וגם כמורה בבית ספר לילדים עם צרכים מיוחדים. שילוב שתי העולמות היה הכרטיס שלה לתהילה ויראלית.

כשדיברה עם התכנית Good Morning America, היא אמרה: "קהילת האנשים עם תסמונת דאון היא אחת הקהילות הנחמדות והכי מזמינות שאי פעם פגשתי".

"התגובות היו מדהימות, וזה היה כל כך כיף ליצור את התמונות האלה. פגשתי משפחות מדהימות תוך כדי ואני שמחה לראות את האושר שהתמונות עם הילדים שלהן הביאו לכל כך הרבה אנשים. אני מקווה שאנשים יבינו שיש הרבה יותר לתסמונת דאון מאשר מה שמספרים בבית החולים".

"הם אנשים כל כך יפים והעולם מקום הרבה יותר טוב כשהם נמצאים בו".

ממשיכה את סשן הצילומים מהשנה שעברה לו קראה Down Right Beautiful, בו ניקול צילמה 32 תינוקות, ילדים ונערים שונים עם תסמונת דאון, הצלמת רצתה להמשיך להגביר את המודעות.

היא אמרה לערוץ הטלוויזיה פוקס שהמטרה שלה היא ללמד אחרים על היופי של המוגבלות. ואיזו דרך טובה יותר להראות זאת מאשר שילוב של דמויות דיסני?

אנחנו פשוט לא יכולים להפסיק להסתכל על העבודות האלה של ניקול. חגיגה נוגעת ללב של ילדים עם תסמונת דאון. אם רק יותר צלמים היו מתמקדים בדברים כאלה במקום לצלם באובססיביות סלבריטאים…

אנחנו גאים ביותר בניקול ובכל הילדים שלקחו חלק בסשן הצילומים שלה.

שתפו את הכתבה אם הם העלו לכם חיוך גדול על הפנים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *