ילדים אכזריים התנהגו בבריונות כלפי ילדה ביום האהבה, עד שנער אחד עם לב זהב החליט שזה מספיק

לא משנה כמה ננסה, אי אפשר להעלים לגמרי את תופעת הבריונות מהחברה. זה נכון במיוחד בכל הקשור לילדים, שחלקם לא מבדילים בין טוב לרע, ופשוט מחפשים דרכים להיות מקובלים.

כתוצאה מכך, ילדים יכולים להיות יצורים אכזריים מאוד. בדיוק כמו שגילתה אבי האוול שקיבלה שיחת טלפון שוברת לב מאחת החברות שלה, קריסטין, ביום האהבה.

בתה של קריסטין, אייסלין, היא תלמידת כיתה ז', שציפתה בקוצר רוח ליום האהבה.

ילדים ויום האהבה

ישנו באזז מסוים בבית הספר כשמגיע ולנטיינס דיי (יום האהבה). ילדים מחליפים מתנות ושוקולדים, והיום מלא בהתרגשות חיובית וצחוק.

ביום שלישי בערב, אייסלין נשארה ערה מאוחר יותר מבדרך כלל כדי לאפות מספיק עוגיות בשביל חבריה לכיתה. היא לא יכלה לחכות להגיע לבית הספר ולחלק אותן לכולם, והיא גם ציפתה לראות מה האחרים הביאו בשבילה.

יום נוראי

למרבה הצער, היום לא הלך כמתוכנן.

אייסלין חילקה את העוגיות שלה, אבל היא לא קיבלה דבר אחד בחזרה. ואז, בסוף היום, היא עלתה על אוטובוס ההסעות וילד אחד אכזרי אמר לה, "אל תפלי, יש כאן רעידת אדמה". היא חלפה על פניו, וילדה אחרת צעקה לה, "לא קיבלה מתנות תליום אהבה כי את כלבה שמנה מ*דיינת".

אייסלין כמעט הגיעה הביתה לפני שפרצה בבכי. אמא שלה קריסטין לא הצליחה להרגע אחרי ששמעה את הסיפור, ומאוחר יותר פנתה לחברה הטובה שלה אבי.

כשאבי שמעה את הסיפור, היא ביקשה מהבנות שלה לשתף את מה שקרה. הן ארגנו שיחת וידאו עם אייסלין כדי לשפר את מצב הרוח שלה.

תגובה כועסת

אבל מי שלקח את זה אפילו צעד אחד רחוק יותר היה בנה בן ה 15 של אבי, אייזיאה, שהיה בשוק וכעס כל כך שהוא ידע שהוא חייב לעשות משהו כדי להקל על חייה של אייסלין.

אייזיאה לומד בבית, אבל יום למחרת הוא חיכה עד לארוחת הצהריים לפני שנסע לבית הספר של אייסלין. הוא מצא אותה בקפיטריה, וללא אזהרה, ניגש אליה עם משהו ביד.

"אייסלין עדיין ברקיע השביעי", אמרה אבי. "המשפחות שלנו תמיד היו קרובות ואנחנו אוהבים אחד את השני מאוד ולא יכולנו לסבול את הכאב שנגרם לאייסלין".

"רצינו לגרום לה לחייך שוב ושתדע שאוהבים אותה. אני כל כך גאה בבן שלי שחשב על זה ועל מה שהוא עשה".

צפו בסרטון של אייזיאה מפתיע את אייסלין בבית הספר:

תודה ענקית לכל מי שעמד לצידה של אייסלין בזמן המצוקה שלה!

אנחנו צריכים לעבוד יחד כדי לשים סוף לבריונות בכל צורה. שתפו את הכתבה עם המשפחה והחברים שלכם אם אתם מסכימים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *