חכו שתראו איך היא נראית היום, אחרי שהורידה 160 ק"ג

כולנו יודעים שהתעמלות ואכילה נכונה הם דברים חשובים כדי לשמור על גוף בריא. אבל רבים מאיתנו יודעים מה המשמעות של כניסה למעגל אכזרי ועד כמה זה קשה לשבור הרגלים רעים. נחישות, ביטחון עצמי, ומוטיבציה הם דברים שצריך כדי לשבור תבנית רעה – אבל זה קל להגיד, וקשה לעשות.

אבל אז ישנם רגעים שפשוט דוחפים אותנו מהקצה ומשנים את הכל. רגעים כמו להסתכל בראי ולהבין לפתע שאתם כבר לא מזהים את עצמכם. או תקריות מביכות שמכות בכם כל כך חזק ומנערות אתכם בצורה כל כך עמוקה.

זה מה שקרה לג'קלין אדאד בת ה 29.

ג'קלין אדאד נלחמה בהשמנת יתר רוב חייה. אבל רק כשהחלה ללמוד באוניברסיטה בעיית המשקל שלה קיבלה תפנית לרעה.

חטיפים, שתייה מוגזת ופיצות הפכו לחלק גדול מחיי היומיום של ג'קלין, וכשהיא זללה  ללא הפסקה, המשקל שלה עלה בצורה דרמטית.

בסופו של דבר ג'קלין הגיעה למשקל של 231 ק"ג. הדברים האלה שהיא תמיד אהבה, כמו בגדים ואיפור, הפכו לנחלת העבר והיא נהייתה מדוכאת מאוד.

יום אחד, ג'קלין הייתה בפארק שעשועים יחד עם החבר שלה. בזמן שעמדה בתור כדי לעלות על אחד המתקנים, קרה משהו משפיל מאוד: היא נתקעה בשער מסתובב כשניסתה לעבור דרכו.

הם צחקו על זה, אבל ג'קלין בתוך תוכה ג'קלין הייתה שבורה ופגועה מאוד. היא נעלה עצמה בשירותים שם היא בכתה, ובכתה.

נקודת השבירה

ג'קלין מעולם לא הרגישה כל כך מושפלת. אך התקרית שם שימשה כבעיטה בתחת. הסתבר שזה היה הרגע ששינה הכל.

יום למחרת, היא החליטה להצטרף לתכנית להורדת משקל. היא החלה להתאמן בבית, ולאט לאט שינתה את הרגליה – אך היא גם נזהרה לקחת כל יום בפני עצמו.

"אם הייתי חושבת על התמונה הגדולה של לרדת 140 ק"ג, זה היה יותר מדי בשבילי. לא חשבתי שזה אפשרי, לא חשבתי שאני אצליח. לכן אמרתי לעצמי, בואי נרד 2 ק"ג, בואי נרד 6 ק"ג. עכשיו זה 12. בואי נרד עוד 5. בואי נמשיך", אמרה ג'קלין.

צעד אחד קטן בכל פעם, ג'קלין עבדה קשה כדי לשמור על מוטיבציה וסבלנות במהלך המסע הארוך שלה.

הודות לנחישות הרבה שלה, היא בסופו של דבר הפכה את הבלתי אפשרי לאפשרי. ג'קלין הורידה 159 ק"ג ממשקלה – יותר ממחצית המשקל שלה!

בנוסף ליכולת החדשה של ג'קלין לשלוט על המשקל שלה, הדיאטה שלה גם גרמה לה להרגיש טוב יותר מבפנים. הביטחון העצמי חזר אליה, וג'קלין והחבר שלה התארסו – ממש ליד השער בו היא נתקעה!

צפו בסרטון למדה כדי ללמוד עוד על המסע המופלא של ג'קלין ותראו את המהפך המדהים שלה.

לעבור כזה מסע ארוך זה ודאי מבהיל. ג'קלין כל כך הרשימה אותנו עם כוח הרצון שלה והכי חשוב, אנו כל כך שמחים שהיא שוב מרגישה טוב בקשר לעצמה. זה הדבר הכי חשוב!

בבקשה שתפו את הסיפור מעורר ההשראה של ג'קלין כדי שאנשים נוספים יוכלו לראות אותו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *