חברה שלי סיפרה לי על זה ואין לי קמט אחד על הפנים! עור הפנים שלי פשוט נפלא

הפנים שלנו הם החלק הכי עדין בגוף, וזה החלק המושפע הכי הרבה מהזדקנות בגלל הכתמים והקמטים שמופיעים.

כדי להילחם בכתמים והקמטים, נשים רבים עושות ניתוחים או מזריקות בוטוקס – מה שלא תמיד יעיל, אבל תמיד מאוד יקר. למרבה המזל, אנחנו יכולים להסתמך על טיפולים טבעיים שמציעים תוצאות טובות יותר בעלות הרבה יותר נמוכה. היום אנו נציג בפניכן 3 מסכות שילחמו ביעילות בכתמים ובקמטים שעל הפנים שלכן, ויעשו זאת בפרק זמן קצר.

  1. מסכת לימון ואספירין

אספירין מכיל חומצה סליצילית. יש לו גם את היכולת לחדור את נקבוביות העור ולהסיר תאים מתים. אספירין עשיר בתכונות אנטי-דלקתיות שיכולות לטפל באדמומיות שמופיעה כתוצאה מאקנה. מיץ לימון, מצד שני, עשיר בחומצות מועילות ובויטמין C.

מרכיבים:

  • 3 כדורי אספירין
  • 3 כפות מיץ לימון

איך להכין:

הדבר הראשון שצריך לעשות זה לרסק את כדורי האספירין. לאחר מכן, הכניסו את האבקה לסיר יחד עם מיץ הלימון. כשאנחנו מערבבים אותם יחד, אנו נקבל משחה. מרחו את המשחה על הפנים והשאירו אותה 10 דקות. לאחר מכן שטפו עם מים פושרים.

  1. מסכת אספירין, יוגורט ודבש

יוגורט מכיל חלבונים, סידן, ואשלגן, מה שהופך אותו למצוין לבעיות עור פנים. הוא מכיל גם מינרלים ו-ויטמינים.

מרכיבים:

  • 5 כדורי אספירין
  • כף אחת של יוגורט
  • חצי כף דבש

איך להכין:

יש לרסק את כדורי האספירין ולערבב יחד עם שאר המרכיבים. אתם תקבלו מרקם של משחה, אותה יש למרוח על הפנים יחד עם מטלית ספוגה במים פושרים. המים הפושרים יפתחו את הנקבוביות. את המסכה יש להשאיר חצי שעה ולאחר מכן לשטוף את הפנים עם מים פושרים.



  1. מסכת קילוף

מרכיבים:

  • 3 כדורי אספירין
  • 3 כפות מים פושרים

איך להכין:

קחו סיר, הכניסו את הכדורים ואת המים לתוכו, ותנו לכדורים להתמוסס. ערבבו את המרכיבים עד לקבלת משחה. מרחו אותה על הפנים, והשאירו 10 דקות. לבסוף שטפו עם מים קרים.

המסכות הללו יספקו תוצאות מדהימות לפנים שלכן, אז התחילו להשתמש בהן היום!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *