זמן קצר אחרי הפרידה אבא פגש אישה חדשה – אז אמא כתבה מכתב ששינה את הכל

כל הזוגות שמתחתנים או רוצים לגדל יחד ילדים מקווים שהאהבה שלהם תחזיק מעמד לשארית חייהם. אבל בגלל סיבות שונות ומשונות, זה לא תמיד המקרה.

לא משנה אם יש לכם ילדים או לא, פרידות הן מהחוויות הקשות ביותר שאדם יכול לעבור. קל מאוד ליפול למערבולת של כעס ואשמה, למרות שהרגשות האלה כמעט ואף פעם לא עוזרים.

והמצב יכול להיות קשה  הרבה יותר כשילדים מעורבים בסיפור. כולנו יכולים להסכים שאף ילד לא צריך להיות באמצע הריבים של ההורים שלו.

לאמא בריטני ג'ונסון יש דעה נחרצת מאוד בנושא, והיא החליטה לשתף אותה בפייסבוק.

הפוסט שלה בפייסבוק הפך ויראלי בכל העולם, ואנחנו בהחלט מבינים מדוע. כולנו יכולים ללמוד משהו מהאמא החכמה הזו, אתם לא חושבים?

"לכל האמהות שם שמתעצבנות ומתרגזות כשאישה אחרת מתייחסת לילד שלך כאילו הוא שלה. למה זה לא בדיוק מה שאת רוצה?

התפללתי לילה אחד שזה סוג האישה שהאבא של הילדה שלי יהיה איתה, כשאני יודעת שהיא תגדל בשני בתים.

קיילה הייתה מתנה הרבה יותר גדולה ממה שיכולתי לקוות לה. היא החלה ללמוד להיות אחות ופייטון הייתה מאוהבת בה מאז, אז קיילה קנתה לה בגדי אחות קטנים ותואמים".

"תנו לי לספר לכם, אני מגדלת ילדה חזקה, ילדה חכמה וילדה מתוקה. וכל מה שאני רוצה זה שהיא תהיה מוקפת דמויות לחיקוי שילמדו אותה את הדברים הנכונים. תודה לך קיילה שאת מראה לפייטון איך להגשים את החלומות שלה, איך לעבוד קשה וללמוד עד מאוחר כדי להתכונן למבחן. תודה שאת מוצאת זמן לרכב איתה על אופניים ולהכין לה מקרוני עם גבינה אפילו באחת התקופות הכי לחוצות של חייך. את מודל לחיקוי ואת בונוס של אמא ואנחנו גאים בך.

אם אתם בהורות משותפת ולא מחייכים כשאתם רואים שהילד שלכם עושה כאלה דברים, אתם צריכים לחשוב שוב מה הכי טוב עבור הילד שלכם. לפייטון יש יותר אנשים שאוהבים אותה עכשיו, ומה עוד אמא יכולה לרצות עבור הילד שלה? להיות החברה הכי טובה שלי ולהיות החברה הכי טוב של קיילה, זה בדיוק מה שפייטון צריכה.

זה כמו כפר, ואני אוהבת את הכפר שלי".

ילדים לא עושים מה שאנחנו אומרים, הם עושים מה שאנחנו עושים. בבקשה שתפו את הפוסט החשוב של בריטני כדי לתת השראה להורים אחרים שנמצאים בסיטואציה דומה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *