זה מה שצורת הציפורניים שלכם חושפת על האישיות שלכם

אם תשוו את הציפורניים שלכם לאלו של האדם שנמצא לידכם כרגע, אתם תופתעו לגלות עד כמה הן שונות.

ואם תסתכלו על הציפורניים של חברים שלכם, לחלק יהיו ציפורניים ישרות, לחלק עגולות, ולחלק צורות אחרות.

אתם אולי חושבים שצורת הציפורניים של כל אחד ואחת לא אומרת כלום, אבל אתם טועים. מסתבר שצורת הציפורניים חושפת הרבה מאוד דברים על האופי והאישיות שלכם. אז אם אתם רוצים להכיר את עצמכם או את חברים שלכם קצת יותר טוב, הסתכלו על הציפורניים שלכם, הסתכלו על שלהם, והמשיכו לקרוא.

יש צורות רבות לציפורניים, בדיוק כמו שיש אנשים רבים ושונים, אבל את כולם אפשר לחלק לשבע צורות בסיסיות שבמקרה גם חושפות הרבה מאוד על האישיות שלנו. אתם תופתעו לגלות עד כמה זה מדויק. אז השאלה היא, לאיזו קבוצה אתם שייכים?

1. ציפורניים ארוכות

אתם אנשים חברתיים ומסתדרים בקלות עם כולם, אז רוב האנשים מרגישים בנוח לידכם. אתם אנשים רומנטיים, יצירתיים שאוהבים לחלום.

2. ציפורניים רחבות

אתם יודעים בדיוק מה אתם רוצים בחיים, ואתם מוכנים לעבוד קשה בשביל להשיג את זה. אתם ישירים מאוד עם אנשים, מה שיכולה להיות תכונה מושכת, אבל אתם לא מפחדים להגיד את דעתכם כאשר אתם מקבלים פידבק כנה.

3. ציפורניים עגולות

אתם רגועים ועושים דברים בקצב שלכם. הגישה הנינוחה שלכם אולי גורמת לכך שלוקח לכם זמן לסיים דברים, אתם מרוצים מאיך שהעבודה שלכם יוצאת. אתם אנשים שקטים, מה שהופך אתכם לאנשים חושבים שמקבלים החלטות לפי ההיגיון.

4. ציפורניים מרובעות

אתם אנשים אמיצים שלא מפחדים לקחת סיכונים שיביאו אתכם לאן שאתם רוצים. אם מישהו מנסה לעמוד בדרככם, הוא בסופו של דבר יכשל. האופי שלכם יגרום לכך שתגיעו רחוק בקריירה. הצד השובב שלכם מופיע כשאתם נמצאים עם חברים ומשפחה.

5. ציפורניים משולשות

אתם לא רק יצירתיים ובעלי כושר המצאה, אלא גם פרפקציוניסטים. יש לכם הרבה רעיונות גאוניים והמוח שלכם זז במהירות האור.

6. ציפורניים בצורת שקד

אתם אנשים כנים, נאמנים ואדיבים. הכוח והאמפתיה שלכם הופכים אתכם לחברים תומכים והיכולת שלכם לפתור בעיות לא מזיקה גם כן.

7. ציפורני חרב

אתם אנשים בעלי אמביציה שעובדים קשה ולא מפחדים לחוות דברים חדשים. הזמן שביליתם מחוץ לאזור הנוחות שלכם הפך אתכם לאנשים מאוזנים ובעלי ניסיון.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *