זה מה שיקרה לגוף שלכם אם תשימו קוביית קרח בנקודה הזאת פעמיים ביום

דיקור סיני ורפואה סינית מתחילים לקבל הכרה בינלאומית. דיקור סיני כבר דרך בביצת המיינסטרים, אך עדיין לא מבינים את שיטת הרפואה הזאת.

ברפואה סינית מסורתית מאמינים שהאנרגיה (צ'י או קי) זורמת בגוף דרך מעברים הנקראים מרידיאנים. המחלה נגרמת כאשר האנרגיה נהיית לא מאוזנת או שהמרידיאן נחסם.

אפשר לתמרן את המרידיאנים כדי שיתנו תועלות ספציפיות לגוף. כל מרידיאן מחובר לאיבר מסוים, משמש דרך לאנרגיה. אפשר להפעיל אותם על ידי לחיצה על נקודות מסוימות.

אחת מנקודות הלחץ הללו נקראת ה 'פנג פו' או 'אחוזת הרוח'. ממוקמת בחלק העליון של הצוואר, קרוב לבסיס הגולגולת. גירוי הפנג פו משרתת תועלות רבות כגון: שיפור איכות השינה, ניהול וייצור הורמונים, הקלה על כאבי פרקים, הקלה על כאבי ראש, כאבי שיניים ועוד.

במקום עיסוי הנקודה, אתם יכולים להשתמש בקרח כדי להחיות מחדש את נקודת הפנג פו. בשביל השיטה הזאת אתם תצטרכו: קוביית קרח, ופלסטר או צעיף. תשבו או שתשכבו על הבטן והניחו את קוביית הקרח על בסיס הגולגולת, או מעל קו השיער. השאירו את קוביית קרח האותה הנקודה בעזרת פלסטר או צעיף, וחכו 20 דקות כשקוביית הקרח עליכם.



אחרי 30-60 שניות הצריבה של הקרח תפחת. היא תוחלף בהרגשת חמימות. חזרו על הפעולה פעמיים ביום. יהיה שחרור מיידי של אנדרופינים שיגרמו לכם להרגיש נפלא. ציינו חלק מהתועלות למעלה, צפו ובסרטון ולמדו על תועלות נוספות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *