זה מה שחודש הלידה שלכם חושף על האישיות שלכם

מי קובע את האישיות שלנו? חלק אומרים שהטבע, חלק אומרים שאמא. סביר להניח שהאמת נמצאת איפשהו באמצע. אבל מה עם החודש בו נולדנו?

במשך מאות ואלפי שנים אנשים ניסו לקבוע אישיות, עושר ואושר לפי עקרונות אסטרולוגים או קלנדריים. אני בטוח שבשלב כזה או אחר בדקתם מה המזל שלכם מגלה על האישיות שלכם.

ולמרות שלקבוע אישיות לפי חודש הלידה זה לא פופולרי כמו מזלות אסטרולוגיים, עדיין יש כאלה שמאמינים בזה. וגם אם אתם סקפטיים, תנו לזה ניסיון. אולי הממצאים למטה ידהימו אתכם עם הדיוק שלהם.

ינואר

mn1

תינוקות ינואר הם עקשנים, שאפתנים ופרודוקטיביים. הם יכולים להיות שקטים ומופנמים, אך יודעים איך לשמח אחרים, אולי בזכות האינטליגנציה שלהם. הם המורה והתלמיד, בגלל האהבה שלהם ללמד וללמוד.


פברואר

mn2

תינוקות פברואר הם הפכפכים, טמפרמנטים ומשתנים ללא הפסקה. הם אוהבים חופש ויכולים להיות מרדנים, אך הם כנים ונאמנים. האופי הנבון שלהם הופך אותם לחובבי מחשבה מופשטת והם גם שאפתנים.

מרץ

mn3

תינוקות מרץ הם ביישנים, מופנים ואפילו סודיים. ניתן לבטוח בהם והם אדיבים; הם כנים מטבעם, אדיבים, מבינים ואוהדים, מה שהופך אותם לחברים המושלמים.

אפריל

mn4

תינוקות אפריל הם אקטיביים ודינמיים, הם מנטליות חזקה ואופי החלטי. הם אמיצים וחסרי פחד, אך לפעמים זה מוביל אותם להחלטות פזיזות שאחר כך הם מצטערים עליהן.

מאי

mn5

תינוקות מאי הם אנשים שעובדים קשה, בעלי רצון חזק ומוטיבציה. הם יכולים להיות עקשנים ומתעצבנים בקלות; אך החוש העמוק שלהם לרגש הופך אותם בין רגע למושכים בעיני אחרים.

יוני

mn6

תינוקות יוני הם מנומסים ומדברים בנעימות, עם נפש רגישה ופעילה. הם תמיד רוצים את הטוב ביותר, דוחים החלטות עד שהם בטוחים בהחלטה הנכונה. הם אוהבים להתבדח ולהתווכח עם חברים.

יולי

mn7

תינוקות יולי, אומנם כיף לבלות איתם, אך הם יכולים להיות סודיים וקשה להבין אותם. הם כנים, מחושבים, נגישים, אך יכולים להיות בצד המודאג והשקט.

אוגוסט


תינוקות אוגוסט הם אמיצים וחסרי פחד. אנשים אוהבים ללכת בעקבותיהם והם אוהבים להנהיג. קל מאוד להתגרות בהם והם קנאים, אך גם זהירים.

ספטמבר

mn9

תינוקות ספטמבר הם מאורגנים ושמים לב לפרטים, אך גם ביקורתיים כשהם רואים שמישהו עושה טעות. הידע הרב והאופי הנבון שלהם מוחמאים על ידי הזיכרונות הטובים שלהם.


אוקטובר

mn10

תינוקות אוקטובר יכולים לדבר כל היום. הם אוהבים להיות במרכז העניינים והם אוהבים את האנשים שאוהבים אותם. הם מתייחסים יפה לחברים שלהם, למרות שלא אכפת להם מה אנשים חושבים עליהם. הם בעלי רוח חופשית.

נובמבר

mn11

לתינוקות נובמבר יש רעיונות רבים. האופי הייחודי והחכם שלהם מוביל אותם לרעיונות מדהימים וחשיבה חדה. הם סקרניים ואוהבים לחפור אחר סודות, אך הם סבלניים ואמיצים גם.

דצמבר

mn12

תינוקות דצמבר הם נאמנים ונדיבים. הם אוהבים להיות בחברת אנשים, במיוחד במקומות בהם הם יכולים להשפיע ולעזור לאמביציות שלהם. הם לא מעמידים פנים, וניתן לבטוח בהם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *