זה מה שהפלוצים שלכם מגלים על הבריאות הכללית שלכם. לא היה לי מושג!

ככל שעוברות השנים אין לכם בעיה לזהות ולהבחין בהבדלים של הנאדים שהגוף שלכם מייצר ומוציא.

הם הופכים להיות חלק מהאישיות של כל אחד ואחת מאיתנו. בדיוק כפי שלאלעד יש שיער שחור, הפלוצים שלו תמיד יוצאים בהתפרצות קולנית עם ריח לא נעים בכלל. משה לעומת זאת מפליץ נאדים שקטים אך חריפים. ובכן, עכשיו מסתבר שכל פלוץ מכיל מידע אישי בנוגע לבריאות של כל אחד ואחת.

fr1

רופאים פענחו ומצאו שנאדים שונים יכולים לשמש כשרטוט לבריאות שלנו. במיוחד בקביעת המצב הבריאותי של מערכת העיכול שלנו. נאדים הם למעשה האוויר שאנו נושמים והגז שאנחנו מייצרים על ידי חיידקים במעי הדק. האוויר אותו אנו בולעים, לפעמים בעזרת מאכלים מסוימים ומשקאות מוגזים, מגיעים למערכת העיכול שלנו, הם מצטברים, ואנחנו צריכים להוציא את זה מהגוף ואנו עושים זאת על ידי גרעפס או נאדים.



גזים במעיים גם מצטברים וצריכים לצאת. הפלצה קבועה היא נורמלית ובריאה, הבעיה מתחילה כאשר הנאדים מתחילים להריח אחרת ולהריח רע. כמו הנאדים החריפים של משה שעכשיו קיבלו ארומה של גרב רקובה. המשמעות היא שמשהו לא מאוזן, ומשה צריך להתחיל לאכול בריא יותר. אם הנאדים נהיים גרועים יותר ולעיתים תכופות יותר, יתכן ויש בעיה כרונית כמו דלקת הקיבה והמעיים או תסמונת המעי הרגיז. אם משה מפליץ יותר מהכמות הנורמלית (כ 20 ביום), זה יכול להיות דגל אדום. אך הפלצה היא סובייקטיבית אז מה שממוצע עבור אדם אחר יכול להיות שונה עבור אחר.

תזמון הוא גם פקטור. אם  אלעד מתחיל להפליץ מיד אחרי שהוא אוכל מוצר חלב, אז יתכן והמשמעות היא שהוא רגיש ללקטוז. אלרגיות לאוכל יכולות להיות אשמות גם.

למרות הסירחון, לא כל הפלוצים שמריחים כמו בשר רקוב הם סימן לבריאות לא טובה. באופן טבעי, חלק מהפלוצים שלכם יריחו כמו חיידקי מעיים שנוצרו מגז. באופן אירוני הרבה מאכלים בריאים יכולים לגרום לזה כמו ברוקולי, שעועית, כרובית, וגם מוצרי חלב ובשר אדום.

אז זה למעשה דבר טוב להפוך את הנאדים שלכם למשהו אישי. כך, כאשר תתחילו לשים לב לשינוי בריח, אתם תהיו יותר מודעים לאפשרות שיתכן ויש לכם בעיה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *