זה הדבר המדהים שיקרה לגוף שלכם 4 שעות בלבד אחרי שתאכלו 5 אגוזי מלך

אז יש לנו מזל. למה אתם שואלים? כי אנחנו ממש אוהבים לאכול אגוזי מלך, לא משנה אם לאכול אותם חיים, קלויים, או קצוצים ומפוזרים מעל סלט טעים (ומומלץ שבסלט יהיה את הנפש התאומה של אגוז המלך – התפוח). אבל אנחנו הכי אוהבים לאכול אותם ישר מהקליפה. הקראנצ'יות הטרייה הזו פשוט נפלאה. שמענו רבות על התועלות הבריאותיות שיש לאגוזי מלך. המשיכו לקרוא וגלו עד כמה הם טובים עבורכם – גם לבלוטות הטעם וגם לגוף שלכם!

קודם כל, לפי מחקר גדול שנערך, אכילת חופן אגוזי מלך בכל יום היא דרך נפלאה להגן על עצמכם מפני מחלות לב. ארבע שעות בלבד אחרי אכילת אגוזי מלך או צריכה של שמן אגוזים, רופאים הבחינו בשיפור משמעותי ברמות הכולסטרול ובגמישות כלי הדם, כך לפי האתר הזה.

צריכה קבוע היא המפתח לקבלת התועלות הבריאותיות של אגוז המלך, כך לפי ד"ר פני כריס את'רטון.

"על ידי צריכה של חופן אגוזי מלך או שמן אגוזים ארבעה ימים בשבוע, אתם יכולים להפחית את הסיכון למחלות לב באופן משמעותי", היא אומרת.

אגוזי מלך מפחיתים את הסיכון לא רק לסרטן הערמונית, אלא גם לסרטן השד, כך לפי האתר הזה. במחקר אחד, לעכברים שאכלו כמות ששווה ביחס לכמות של 64 גרם מדי יום, במשך 18 שבועות רצופים, סבלו הרבה פחות מגידול בערמונית, או שהגידול היה איטי וקטן מאוד ביחס לעכברים שאכלו שצרכו את אותה כמות שומן, אבל ממקורו אחרים.

אגוזי מלך מכילים כמה נוגדי חמצון ייחודיים ועוצמתיים שקיימים רק במספר מצומצם של מזונות. למעשה, אגוזי מלך מכילים נוגדי חמצון כל כך עוצמתיים שחוקרים קראו להם – יוצאי דופן, ומחקר אחד הראה שפוליפנולים שבאגוזי מלך יכולים לסייע למנוע נזקים בכבד.

בנוסף, הוספת אגוז הקסם הזה יכול לעזור לכם לשמור על משקל תקין עם הזמן שעובר. בהשגחה על 31 מקרים, אלו שכללו אגוזי מלך בתפריט היומי שלהם הורידו קילו וחצי.

לבסוף, הנה עוד יתרון מפתיע: הרומאים האמינו שאגוזי מלח מעוררים את החשק המיני, והיו זורקים אגוזי מלך על נשואים טריים. הבריטים בימני הביניים היו משתמשים באגוזי מלך כדי לטפל במחלות נפש, כשהם מייחסים את התועלת של האגוזים לעובדה שהקליפה מזכירה מוח.

בסופו של דבר, לא משנה מה הסיבה שאתם בוחרים לאכול אגוזי מלך, תדעו שהסיבה טובה.

מכירים עוד אנשים שאוהבים אגוזי מלך? אל תשכחו לשתף את הכתבה עם החברים והמשפחה כדי שגם הם יכירו בתועלות של אגוז הקסם הזה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *