השכנים כל הזמן דרסו והרסו את הגדר של המשפחה, אז לאבא נמאס והרס 8 מכוניות עם נקמה גאונית

זה לא תמיד אפשרי להסתדר עם השכנים שלנו, אם זה בגלל רעש, או שהם לא נחמדים או פשוט חוסר התחשבות בשטח אחד של השני. זו יכולה להיות סיטואציה מהגיהנום עבור חלק.

אנחנו תמיד מרחמים על אלו שגרים ליד שכנים איומים; לפעמים אין להם מה לעשות בנידון ולפעמים הם צריכים לקחת את העניינים בידיים שלהם.

לאדם אחד נמאס מזה שהשכנים שלו הורסים לו את הגדר ואת הצמחייה עם המכוניות שלהם אז הוא החליט לקחת את החוק לידיים.

המעשים שלו גרמו לכך ש 8 מכוניות התרסקו והשכנים עכשיו מצטערים שהם לא הקשיבו לו קודם.

הבת של המשפחה, מיקה, שיתפה את סיפור הנקמה באתר רדיט, וזה סיפור של זכאות ואדישות גם יחד.

מיקה, ממדינה בבלקן, אמרה שהמשפחה שלה הייתה בסכסוך שכנים בנוגע לכביש גישה פרטי במשך עשרות שנים.

הצמחים נהרסו לחלוטין

"יום אחד השכנים שלי הזמינו משאית ענקית מלאה בעץ. נהג המשאית דרס את הגדר שלנו והרס אותה לחלוטין. אף אחד לא רצה לשלם על הנזק. הגדר שלנו היא גדר חיה המורכבת מצמחים רבים, עצים וגם קצת גדר מתכת", כתבה מיקה.

"הצמחים האלה האלה נהרסו לגמרי וחלק מגדר המתכת התעמקה לחלוטין. נאלצנו לשתול מחדש את הצמחים ולהחליף את הגדר. אבא שלי אמר לי שזו לא הפעם הראשונה שזה קורה, אלא הפעם השלישית. לא האמנתי למשמע אוזני כשהוא סיפר לי את זה".

ם

מיקה אמרה שאבא שלה, שוטר במקצועו, התקין חביות פלסטיק מלאות באבנים כדי שהשכנים יפגעו בה לפני שהם פוגעים בגדר ובצמחים שלו והורסים הכל.

‘ריח הניצחון’

אבל זה לא עצר אותם, וכאשר החביות היו הרוסות לגמרי מיקס אמר שאבא שלה שינה את הנקמה הקטנה לנקמה של מקצוענים.

היא אמרה שהוא "קנה בטון, חול ומוטות ברזל. אחר צהריים שקט ונעים אחד אבא שלי ואני מילאנו את כל השטח הזה בבטון והנחנו מעל פרחים יפים. אז כאשר הם פוגעים בבטון הם יוכלו להריח את פרחי הניצחון שלנו".

השכנים ראו את הפרחים אבל לא היה להם מושג שיש מאחוריהם בטון ובסופו של דבר התנגשו בבטון והרסו 5 מכוניות, בנוסף לשלוש המכוניות שנהרסו כאשר פגעו בחביות עם האבנים.

מיקה אמרה שהיא סיפרה לאבא שלה שהיא פרסמה את הסיפור ברשת והוא פחד בהתחלה אבל "אז אמרתי לו שכולם תומכים בו. אז הוא היה גאה בתכנית שלו" 🙂

אתם חושבים שהוא עשה את הדבר הנכון, או שהיה צריך לעשות משהו אחר במקום?

הרגישו חופשי לשתף את הסיפור ולהשאיר את התגובות שלכם למטה. 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *