הם כפתו והשפילו את הקוף המסכן כשמסביב המוני אנשים מריעים. הסיבה מדוע תביא אתכם לדמעות

זה היה הרגע העצוב שהתרחש במומבאי, הודו ב 5 לפברואר, עבור קוף מסכן שהפך למושא ללעג עבור התושבים המקומיים.

לפי תושבים מקומיים, התפיסה שלו הייתה עניין של זמן. במשך שישה חודשים, קוף המקוק, יחד עם קופים נוספים, עשו לכאורה בעיות בקהילה – הם גנבו אוכל וקרעו כריות שעמדו למכירה. כך לפי דיווח של AFP.

mn1

התושבים המקומיים התלוננו בפני פקידי הממשל, שהביאו לוכד קופים (יש דבר כזה בהודו, שם קופים מסתובבים ברחוב בחופשיות), שפיתה את הקוף החוצה כשהוא משתמש בפרי בתור פיתיון.

mn2



אנשים שראו את הלכידה של הקוף עודדו את הלוכד תוך כדי שהוא קושר את המקוק בצווארו ומכניס אותו לכלוב. הקוף ללא ספק היה עצבני מאוד מהסיטואציה המלחיצה – AFP מדווחים שאדם אחד טפח לו על המצח והקוף החזיק לו בקול מאיים.

כפי ש AFP מציינים, קופים נחשבים מאוד בדת ההינדו ופעמים רבות הם מפרים את השלווה – אבל לעיתים נדירות הם סופגים השפלה ציבורית שכזו. רק לאחר שהקוף הוכנס לכלוב שחררו אותו מהקשירות ונתנו לו ענבים לאכול – מול קהל אנשים ששנא שתיעב אותו ולא רצה שום דבר מלבד לראות אותו הולך. כפי שאפשר לראות מהתמונות למטה – הצער שלו דיבר רבות.

למרות הדרך האכזרית, וההשפלה הפומבית שעבר, העיר מתכננת להעניק לו חיים חדשים באזור כפרי.

mn3

"אנחנו נוודא שזה מתאים, וכאשר זה יהיה, נשחרר אותו בשטח כפרי", כך אמר דובר ממחלקת היערות במהרשטרה. בהודו בלבד, יש 7 סוגים של קופי מקוק.

לא ברור כמה זמן קוף המקוק יהיה לכוד עד שישוחרר בבטחה רחוק מבני האדם שנהנו לראות אותו לא רק סובל, אלא נהנו לראות את הכבוד נגזל ממנו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *